AlarmKrajRegionWiadomość dnia

Kłopoty klientów mBanku i MultiBanku! Od rana nie mogli zalogować się na konta!

O awarii systemu i o tym, że nie można zalogować się na konta ani wykonać żadnej transakcji za pośrednictwem sieci, informują nas od rana widzowie na alarm@tvs.pl
Informujecie nas o braku możliwości zalogowania się na swoje konta i wykonania jakiejkolwiek transakcji.

Grupa BRE Banku do której należą mBank oraz MultiBank opublikowały oświadczenie dotyczące awarii systemu:

„Informujemy, że obecnie strony informacyjne oraz serwisy transakcyjne mBanku i MultiBanku mogą być niedostępne. Mogą też występować utrudnienia w dostępnie do stron informacyjnych BRE Banku (serwis transakcyjny iBRE funkcjonuje bez zakłóceń pod adresem www.iBRE.com.pl). Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem ich dostępności.
 
Klienci detaliczni mogą realizować bieżące operacje za pośrednictwem operatorów mLinii (tel. 801 300 800 lub 42 6 300 800) i multilinii (tel. 801 300 000 lub 42 6 300 000) – opłaty za wykonywanie czynności będą zwracane automatycznie.
 
Dodatkowo, klienci MultiBanku mogą realizować operacje w placówkach banku – także w tym wypadku opłaty za wykonywane czynności będą zwracane.
 
Autoryzacje transakcji realizowanych kartami płatniczymi mBanku i MultiBanku odbywają się bez utrudnień.”

Jak powiedział portalowi www.tvs.pl Krzysztof Olszewski, Rzecznik prasowy Grupy BRE Banku – awaria wystąpiła w godzinach porannych. teraz praktycznie została już usunięta – ale z wydaniem oficjalnego komunikatu o pełnej sprawności systemu bank wstrzymuje się do chwili, aż wszystko zostanie kilkakrotnie sprawdzone. Sprawdzone mają zostać także przyczyny awarii systemu – na pytanie czy był to atak hakerski czy awaria – bank nie zna na razie odpowiedzi. Nie można jednak wykluczyć tej pierwszej możliwości, bowiem wcześniej hakerzy zaatakowali z powodzeniem serwery serwisu aukcyjnego Allegro.pl

Tagi
Pokaż więcej

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

×

Szanowni Państwo, w związku z obowiązywaniem przepisów RODO informujemy, iż jako podmiot przetwarzający dane osobowe realizujemy swoje obowiązki zgodnie z nowymi standardami. Prosimy o zapoznanie się kliknij by zapoznać

Close