XXI wiek jest wiekiem chaosu informacyjnego, w którym emocjonalny przekaz znaczy więcej niż najtwardsze fakty. W takim otoczeniu łatwo jest zatracić własną tożsamość, zarówno na poziomie osoby jak i organizacji czy przedsiębiorstwa. Szkolenie poświęcone jest etapom opisywania siebie oraz otoczenia zewnętrznego we współczesnych mediach.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • poznasz zasady funkcjonowania e-świata i prawa poruszania się w nim,
  • będziesz miał(a) szansę dostrzec znaczenie integralności wszystkich działań jednostki w sieci,
  • poznasz narzędzia świadomego budowania marki w Internecie oraz techniki odkrywania tożsamości własnej marki: cele, misja, wizja.
  • poznasz także techniki pracy w środowisku social-media
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Szkolenie przygotowaliśmy z myślą tych którzy zawodowo i prywatnie zajmują się działalnością związaną z obecnością osób i organizacji oraz przedsiębiorstw w sieci są to: kierownicy i koordynatorzy projektów, menedżerowie, działacze sektora NGO, dziennikarze, rzecznicy prasowi.

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Marek Żydek – absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego, na kierunku Nauki Polityczne, specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Student Zarządzania w Sektorze Publicznym i Pozarządowym Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Współpracuje z kształcącym młodych liderów stowarzyszeniem FALA w ramach projektu edukacji prewencyjnej EXIT TOUR oraz English Camp. Jest managerem Dużej Sceny na Slot Art Festivalu w Lubiążu, na którym również prowadził wykłady i warsztaty.

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1: Tożsamość w Internecie

– Wiek Chaosu Informacyjnego
– Informacja jako produkt
– Pojęcie własnej tożsamości
– Tożsamość jako narzędzie
– ćwiczenie: Modelowanie nowej firmy

Moduł 2: Budowa Marki

– Narzędzia budowania marki
– Analiza otoczenia: schematy i macierze
– Analiza SWOT i BGC
– ćwiczenie: praktyczne ćwiczenie poznanych treści na podstawie ćw. no.

Moduł 3: Integralność

– Znaczenie integralności i konsekwencji w budowaniu marki
– Rozpoznanie zasobów
– Integrowanie zasobów i wartości
– ćwiczenie: Odkrywanie realnych wartości zbudowanej marki na podstawie ćw. no.1 i 2

Moduł 4: Social Media i jak je wykorzystać

– Zasady funkcjonowania social-media
– Dostępność i dywersyfikacja kanałów dostępu s-m
– Zagrożenia utraty wizerunku
– Niebezpieczeństwo nieuczciwej konkurencji
– Ćwiczenie: stworzenie fundamentów zintegrowanego budowania marki w środowisku internetowym,  ideowe zaprojektowanie kanałów firmy

Moduł 5: Wiarygodność Informacji

– Metody, techniki i narzędzia weryfikacji informacji
– Szum informacyjny
– Budowanie wiarygodności
– Ćwiczenie:  rozpoznawanie „fakenewsa”, tworzenie wiarygodnego kontentu marketingowego

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

10 godzin


CENA SZKOLENIA:

Cena netto 775 zł/osoba

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny.
ZGŁOŚ SIĘ NA SZKOLENIE

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę


Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.

 

Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie jest możliwość pozyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.

Mogą ci ukraść tożsamość. Nowa metoda oszustw na Śląsku

 

Zdjęcie: Zaprojektowane przez Freepik