Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie. Jeżeli ktoś czegoś szuka, szuka właśnie za jaj pomocą. Kurs zaawansowanego marketingu internetowego ( min. prezentacji oferty przedsiębiorstwa za pośrednictwem Internetu) przygotowuje do opracowania zaawansowanej kampanii sprzedażowej przy komplementarnym wykorzystaniu wszystkich możliwych narzędzi. Szkolenie kładzie nacisk na umiejętności praktycznego wykorzystania Google Ads, co przekłada się na wzrost efektywności działań w Internecie, pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększenie zwrotu z inwestycji w reklamę.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

Zdobędziesz niezbędną wiedze na temat działania systemu Google Ads (AdWords), Analytics, optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarki. Poznanie zasad działania systemu umożliwi efektywne wydawanie środków i sprawniejsze zarządzanie kampaniami, a także zwiększy zwrot z inwestycji w reklamę. Dzięki szkoleniu jego uczestnicy dowiedzą się jak szybko, tanio i przede wszystkim skutecznie dotrzeć do klientów, a także jak zwiększyć dochody firmy. Szkolenie zakończy się przyznaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte umiejętności.

Dowiesz się jak:

Designed by Freepik
  • Budować skuteczne kampanie
  • Trafiać do właściwej grupy docelowej
  • Przygotować stronę docelową dla kampanii
  • Rozszerzyć zasięg swojej kampanii

Będziesz potrafił:

    • Pisać skuteczne teksty reklamowe
    • Dobierać właściwe słowa kluczowe
    • Tworzyć kampanię na własne potrzeby
    • Oceniać wyniki kampanii Google Ads
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ

Uczestnicy otrzymają:

Google Ads Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o szefach firm z sektora MŚP, osobach odpowiedzialnych za marketing i reklamę,  e-comerce, prezentację oferty firmy, zarządzaniewydatkami na reklamę.

PROWADZĄCY SZKOLENIE

PAWEŁ BILCZYŃSKI
Od ponad dziesięciu lat zawodowo zajmuje się z marketingiem. Pomaga przedsiębiorcom i organizacjom odnieść sukces w sieci. Po prostu stara się być dla nich jak najlepszym przewodnikiem w zakamarkach Internetu. Od początku swojej pracy dużo czasu poświęca edukowaniu swoich klientów. Jest certyfikowanym trenerem Google AdWords.
Od 2015 roku doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych w ramach programu edukacyjnego Google – Internetowe Rewolucje.

PROGRAM SZKOLENIA DZIEŃ 1

Prowadzący: Paweł Bilczyński – trener marketingu internetowego

  1. Przedstawiamy platformę reklamową Google Ads
    a) Co to jest, jak działa i jakie ma możliwości
    b) Składowe skutecznej kampanii
  2. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii? Ćwiczenie praktyczne.
    a) Metody doboru właściwych słów kluczowych
    b) Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii
  3. Jak pisać dobre reklamy? Ćwiczenie praktyczne.
    a) Cechy skutecznego przekazu reklamowego
    b) Zasady redagowania tekstów reklam
  4. Jak mierzyć skuteczność kampanii?
    a) Narzędzie Google Analytics
    b) śledzenie konwersji
    c) jakość strony docelowej

PROGRAM SZKOLENIA DZIEŃ 2

Prowadzący: Paweł Bilczyński – trener marketingu internetowego

  1. Kiedy małe nie wystarcza – Google Ads na większą skalę.
    a) Quality Score
    b) Automatyzacja pracy z kampaniami
  2. Wykorzystanie Google Ads Edytor i arkuszy kalkulacyjnych. Ćwiczenie praktyczne.
    a) Ads Edytor poznaj jego możliwości
    b) Budowanie w zespołach kampanii z użyciem arkuszy kalkulacyjnych i Ads Edytora na użytek własny
  3. Ustawienia i uruchomienie kampanii Google Adwords
    a) przeniesienie danych z Ads Edytora na konto Ads
    b) pozostałe ustawienia kampanii Ads
    c) remarketing

CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin



CENA SZKOLENIA:

Cena 4500 +vat  zł/osoba.

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny. 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę

Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.

 

 

Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.