Kryzysy i zmiany są nieuchronną częścią życia zarówno zawodowego, jak i osobistego. Umiejętne rozwiązywanie trudnych sytuacji prowadzi do sukcesu w obu tych dziedzinach oraz poprawia jakość relacji stron konfliktu. Podczas szkolenia otrzymasz narzędzia, które pomogą Ci świadomie zarządzać sytuacjami  konfliktowymi.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

Na pewno pogłębisz wiedzę na temat konfliktów oraz poznasz mechanizmy reakcji na nie w życiu zawodowym i osobistym. Poznasz strategie rozwiązywania konfliktów oraz rozpoznasz własną strategię dominującą. Zdobędziesz narzędzia „zarządzania” gniewem i złością.

Umiejętności praktyczne: rozwój umiejętności zarządzania konfliktami, wypracowanie indywidualnych technik radzenia sobie w konfliktach.

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do osób, które nie chcą uciekać przed odpowiedzialnością, którą niesie za sobą konflikt, osób, które chcą sprawić by kryzysy i konflikty w ich otoczeniu miały moc wprowadzania pozytywnych zmian i poprawiania relacji osobistych oraz zespołowych, z zachowaniem postawy szacunku i odpowiedzialności wobec innych uczestników konfliktu. Wiedza na temat rozwiązywania konfliktów w zespole  pozwoli skuteczniej zarządzać i optymalizować pracę zespołu.

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1:  Konflikty i kryzysy

– rzeczywistość konfliktu i kryzysu; definicje, teorie, dynamika.
– diagnozowanie przyczyn powstawania konfliktów.
– ćwiczenie:
ocena własnego sposobu reagowania w sytuacjach kryzysowych i konfliktach,
znajdowanie i wykorzystywanie pozytywnych stron konfliktu.

Moduł 2: Podstawowe strategie rozwiązywania konfliktów

– przedstawienie i omówienie podstawowych strategii reakcji na konflikt.
– analiza różnorodnych układów strategii reakcji na konflikt w zespołach oraz postaw ich członków.
– ćwiczenie:
rozpoznanie własnej dominującej strategii reakcji na konflikt
użycie optymalnej strategii w różnorodnych sytuacjach
odpowiedzialne i skuteczne reagowanie na poszczególne strategie.

Moduł 3: Warunki udanego rozwiązywania konfliktów i sporów

– przedstawienie zasad komunikacji w konflikcie oraz podstawowych zasad uczciwego rozwiązywania konfliktów.
– ćwiczenie:
skuteczne rozwiązywanie konfliktów okazywanie szacunku w konflikcie.

Moduł 4: Zarządzanie gniewem i złością

– przedstawienie teorii dotyczących gniewu i złości.
– schematy utraty kontroli i eskalacji agresji.
– miejsce i rola wybaczenia w konfliktach.

– ćwiczenie:
panowanie nad złością, i wyrażanie negatywnych emocji w odpowiedzialny sposób
używanie potencjału gniewu.

 CZAS TRWANIA SZKOLENIA

8 godzin


CENA SZKOLENIA:

Cena netto 820 +vat  zł/osoba

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny. 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę


Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.


KONTAKT:

Za pomocą Facebook Messanger: Kliknij
Lub formularza kontaktowego:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych przez TVS Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celu w którym zostały podane. Jednocześnie oświadczam, że zostałem /am poinformowany /a, o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest TVS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Plac Grunwaldzki 12, 40-126 Katowice.

Wyrażam zgodę na powierzenie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podmiotom zewnętrznym realizującym zadania zgodnie z obowiązującymi standardami TVS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Plac Grunwaldzki 12, 40-126 Katowice. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie oświadczam, że zostałem /am poinformowany /a, o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email oraz numer telefonu komórkowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednocześnie oświadczam, że zostałem /am poinformowany /a, o przysługującym mi prawie dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest TVS Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Plac Grunwaldzki 12, 40-126 Katowice.


 

Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.

 

 

 

 

 

Zdjęcie:
Zaprojektowane przez Freepik

×

Szanowni Państwo, w związku z obowiązywaniem przepisów RODO informujemy, iż jako podmiot przetwarzający dane osobowe realizujemy swoje obowiązki zgodnie z nowymi standardami. Prosimy o zapoznanie się kliknij by zapoznać

Close