-
Szkolenie przedstawia sposób działania firm na rynku medialnym z punktu widzenia zależności
firma-odbiorca-reklamodawca. -
Szkolenie obejmuje: poznanie podstawowych zasad funkcjonowania rynku, charakterystyka rynków (radio, telewizja, prasa, Internet), analiza atrakcyjności podmiotów jako źródeł reklamowych oraz poznanie metod badawczych.
Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:
Zdobędziesz podstawową wiedzę o funkcjonowaniu polskiego rynku medialnego. Poznasz sposoby analizy funkcjonowania poszczególnych podmiotów na rynkach (telewizja, radio, prasa) oraz metody badawcze, wykorzystywane na rynku reklamowym.
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ!Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Kurs przeznaczony jest dla menadżerów mediów, ludzi wiążących swoją przyszłość z telewizją, radiem, prasą lub Internetem. Dla osób planujących związać swoją przyszłość z agencjami reklamowymi lub pracowników działów promocji odpowiedzialnych za zlecanie kampanii reklamowych.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Zapoznanie uczestników z najważniejszymi teoriami ekonomiki mediów.
2. Przedstawienie zasad funkcjonowania przedsiębiorstw (firm) medialnych.
- Charakterystyka rynku prasy codziennej.
- Charakterystyka rynku czasopism.
- Charakterystyka rynku radiowego.
- Charakterystyka rynku telewizyjnego.
- Charakterystyka rynku nowych mediów
3. Zapoznanie uczestników z zasadami prowadzenia polityki reklamowej w mediach.
4. Metody badawcze, analizy rynku.
5. Omówienie specyfiki polskiego rynku medialnego.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
6 godzin
CENA SZKOLENIA:
Cena 1200 +vat zł/osoba.
Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny.
Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.
KONTAKT:
Za pomocą Facebook Messanger: Kliknij
Lub formularza kontaktowego:
Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.
Zdjęcie: Zaprojektowane przez Freepik