• Jak zatrzymać dłużej klienta w sklepie i sprawić by poznał naszą ofertę?
  • Poznaj żelazne zasady merchandisingu, czyli takiej prezentacji towaru, by wręcz sam zaczął się on sprzedawać.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

Dzięki szkoleniu dowiesz się np. w którym miejscu w sklepie klient ma najgrubszy portfel i największą ochotę na wydawanie pieniędzy, gdzie rozlokować strefę promocji i jak sprawić by towar wpadł mu w oko, jakie znaczenie ma odpowiednie przygotowanie trasy zakupów i co się na niej powinno znajdować, jak wpływać na tempo zapoznawania się z ofertą i na jakiej wysokości powinno znajdować się to, co sprzedać chcemy najszybciej. Wreszcie dlaczego piramidy to chybiony pomysł.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Projektanci mody, krawcy, projektanci biżuterii i wyrobów ręcznie robionych posiadający własne punkty handlowe, atelier, salony chcące zwiększyć sprzedaż swoich produktów, dotrzeć do większej liczny klientów i czerpać zyski ze swojej pasji. Dla osób planujących wykonywać zawód dekoratora, visual merchandisera, stylisty witryn sklepowych.

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Sławomir Szczurek

Sławomir Szczurek – trener sprzedaży, specjalista ds. zasobów ludzkich. Od 10 lat praktyk biznesu, doświadczony menedżer międzynarodowych firm z branży tekstylnej m.in. VAN GRAAF, Pull&Bear, Pierre Cardin. Specjalizuje się w rekrutacji i budowaniu trwałych zespołów sprzedażowych. Jako trener znacząco wpływa na  podnoszenie efektywności pracy zespołów handlowych oraz poziomu ich zaangażowania. Współtworzył standardy obsługi klienta oraz visual merchandisingu. Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Jagiellońskiego

 

 

PROGRAM SZKOLENIA:

I. Jak sprzedawać więcej czyli VM narzędziem maksymalizacji zysków.
Vsual merchandising i jego znaczenie
– elementy psychologii sprzedaży i zachowań klienta
– sprzedaż komplementarna – narzędzia mierzenia
efektywności działań VM
– rotacja produktu i dotowarowanie
– komunikacja POS wpierająca działania VM
II. Jak podzielić wnętrze salonu by generować największe obroty?
budowanie stref sprzedażowych
– rodzaje ekspozycji towaru
– meble sklepowe
-prezentacja komercyjna (monoprodukt)
– strefa kolekcyjna – ekspozycja wyprzedażowa
– event zone
– przebudowy sklepu
– estetyka ekspozycji
– aranżacja szafy produktowej i stołu sprzedażowego
III. Wejść czy nie wejść? Witryna wizytówką sklepu.
wyznaczniki atrakcyjnych witryn sklepowych
– ekspozycja wydobywająca najlepsze cechy towaru
– witrynowy storytelling
– kolorystyka
– oświetlenie
– dekoracje
– aranżacja manekinów
– aranżacja witryn sklepowych
IV. Sklep stacjonarny kontra zakupy on-line.
wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki
– Internet prawą ręką punktu handlowego
– wyższość serwisu obsługi nad sklepem on-line
– rentowność sklepu a działania VM
– mapa działań VM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:

8 godzin


CENA SZKOLENIA:

Cena 1100 +vat  zł/osoba.

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny. 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę

Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.

 

 

Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.

 

 

 

 

Zdjęcie: Designed by topntp26 / Freepik