Jakość relacji to podstawowa wartość, według której ludzie oceniają swoje poczucie szczęścia i spełnienia. Dobre relacje nie są nam dane w prezencie, lecz budujemy je w trakcie trwania naszego życia. Na szkoleniu poznamy języki wyrażania emocji oraz zajmiemy się pracą nad tym jak budować satysfakcjonujące relacje.
Zapisz się już teraz!Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:
Uczestnicy szkolenia: pogłębią wiedzę na temat znaczenia i wpływu relacji międzyludzkich oraz zasad, jakie nimi rządzą, poznają języki wyrażania emocji w relacjach i odkryją, które z nich są im najbliższe, nauczą się jak wykorzystać je aby zachęcać i motywować osoby, z którymi pozostają w relacjach, zdobędą narzędzia budowania satysfakcjonujących więzi.
Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Adresatami szkolenia są osoby zainteresowane aktywnym tworzeniem, utrzymywaniem oraz rozwijaniem relacji w życiu zawodowym i prywatnym min. liderzy organizacji, menedżerowie, koordynatorzy, działacze sektora NGO, członkowie zespołów projektowych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 1: Znaczenie i wpływ relacji zawodowych oraz prywatnych
– miejsce relacji międzyludzkich w życiu zawodowym i osobistym.
– potrzeby w relacjach i sposoby ich zaspokajania.
– hierarchia relacji.
– ćwiczenie: rozpoznanie siatki własnych relacji i ich znaczenia oraz umiejętność poruszania się w jej obrębie.
Moduł 2: Kształtowanie więzi
– rola założeń wstępnych, dotychczasowych doświadczeń i wzorców kulturowych.
– schematy komunikacji, wzorce postępowania i kultura relacji.
– ćwiczenie: kształtowanie porozumienia, uważne słuchanie, budowanie kultury firmy/ organizacji/ związku.
Moduł 3: Rodzina a praca
– rozpoznanie własnej hierarchii wartości i odpowiedzialności.
– ćwiczenie: wypracowanie świadomego i satysfakcjonującego modelu funkcjonowania w obu sferach życia oraz przełożenie go na realne sytuacje.
Moduł 4: Języki wyrażania emocji w relacjach
– teoria konta emocjonalnego i języków wyrażania emocji.
– sposoby zachęcania i motywowania.
– ćwiczenie: rozpoznanie własnego języka wyrażania emocji, nauka wyrażania i rozumienia języków innych osób, sztuka zachęcania i motywowania innych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
8 godzin
CENA SZKOLENIA:
Cena netto 482 zł/osoba.
Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny.
Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.
KONTAKT:
Za pomocą Facebook Messanger: Kliknij
Lub formularza kontaktowego:
Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.
Zdjęcie: Zaprojektowane przez Freepik