Czy stać Twoją firmę, by przegrać nie biorąc nawet udziału w grze?

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja napiera na nas z każdej strony, ważne jest, by umieć budować swoją markę na wszystkich frontach bardzo świadomie. Badania dowodzą, że ludzie, którzy są dobrze ubrani wzbudzają większy autorytet, są postrzegani jako specjaliści i profesjonaliści. Niektóre relacje są zawierane na podstawie pierwszego wrażenia.
Odpowiedź nasuwa się sama, że bycie w odpowiednim miejscu, o określonym czasie, nie wystarcza – należy zrobić odpowiednie wrażenie między innymi swoim wizerunkiem, aby nas zauważono!

O SZKOLENIU:

Wizerunek osobisty jest bardzo ważnym elementem budującym markę własną oraz firmy. Pierwsze wrażenie w kontaktach międzyludzkich robimy tylko raz. Ono zaś, decyduje o tym, czy ktoś będzie z nami współpracował i jaką „etykietę” nada naszej firmie. W końcu, nie od dziś wiadomo, że poprzez strój wyrażamy szacunek do naszego klienta czy drugiego człowieka. Ta prosta zależność ma ogromne znaczenie zwłaszcza w stosunkach biznesowych. Znajomość etykiety ubioru może przyczynić się do rozwoju firmy i nawiązywaniu dobrych relacji. Dobry lider, szef działu, manager czy właściciel firmy, buduje swój profesjonalizm nie tylko poprzez umiejętności i doświadczenie, ale także spójny z nimi wizerunek.
To szkolenie pokaże jak wyzwolić swój potencjał i doskonale zintegrować umysł z ciałem.

CELE I KORZYŚCI SZKOLENIA:

Uczestnicy po szkoleniu otrzymują następujące wartości:
 Mają świadomość swoich mocnych stron;
 Wiedzą jaką rolę pełni ubiór i kolor w świecie biznesu;
 Świadomie budują swoją osobistą markę – swoje logo;
 Wiedzą co, gdzie ubrać i jak bazować na „płytkiej szafie”;
 Potrafią świadomie podjąć decyzję jak chcą być postrzegani;
 Zdecydowanie pewniej czują się w sytuacjach biznesowych i potrafią dopasować się strojem do swojego rozmówcy.

Udział w szkoleniu daje korzyści zarówno pracodawcy i pracownikom, między innymi takie jak:
 Wyprzedzenie konkurencji;
 Wzmocnienie i stworzenie spójnego wizerunku firmy;
 Uświadomienie pracownikom, że swoim wyglądem budują markę firmy;
 Integracja pracowników wzmacniająca przedsiębiorstwo;
 Zwiększenie świadomości wpływu roli jednostki na całe przedsiębiorstwo.

  ADRESACI SZKOLENIA:

Osoby publiczne, a także osoby pretendujące do tego by się nimi stać. Adresatami szkolenia są także przedstawiciele firm czy stowarzyszeń, które w swoich obowiązkach mają prezentację pracodawcy i jego osiągnięć na forum publicznym, specjaliści ds. PR i marketingu, rzecznicy prasowi.

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Barbara Lech

Barbara Lech – coach i kreator wizerunku, szkoleniowiec, wykładowca, konsultant. Dyrektor Izby Coachingu Oddziału na Śląsku. Ma za sobą ponad 600 godzin coachingowych. Absolwentka coachingu i mentoringu, malarstwa, zarządzania firmą, rachunkowości. Od 2010 roku przeszkoliła kilka tysięcy osób, współpracowała z wieloma firmami i osobami indywidualnymi w zakresie kreowania wizerunku i rozwoju osobistego. Jej pasją i misją jest wydobywanie z ludzi piękna – zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego. „DOCEŃ SWOJE PIĘKNO”
to motto, którym definiuje swoją pracę. Autorka książek i ebooków
z zakresu motywacji.

Przeprowadzone warsztaty i szkolenia:

 Dress code w biznesie
 Zarządzanie sobą w czasie
 Sztuka wystąpień publicznych w budowaniu własnego wizerunku
 Action learning – coaching dla grup
 Rola wizerunku w budowaniu własnej marki
 Zespół marzeń
 Psychologia biznesu
 Świadoma siebie – zbuduj siłę i wyznacz cele
 Złota 5! Czyli metoda do wyznaczania i realizacji celów
 Sztuka autoprezentacji w budowaniu własnego wizerunku

 PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Rola wyglądu w budowaniu wizerunku
    Rola pierwszego wrażenia – „Jak cię widzą…”, elementy składowe pierwszego wrażenia.
    „Etykiety” nadawane na jego podstawie.
  2. Dobór odpowiedniej garderoby na różne okazje
    Dress code w biznesie – smart, smart casual, casual – odpowiedni dobór stroju i kolorów do sytuacji.
    Znaczenie biżuterii i dodatków
  3. Analiza kolorystyczna
    Oddziaływanie koloru – rola koloru w ubiorze, makijażu, biznesie
  4. Makijaż biznesowy
    Makijaż – typy urody, typy makijażu
    – Dobór makijażu i kolorów na różne okazje.
  5. Zmiana rangi stroju
    Zmiana znaczenia stroju biznesowego
    – formalizacja i de formalizacja
  6. „Służbowa” walizka
    – Mądre pakowanie – co zabrać by ubrać się odpowiednio do sytuacji
  7. Wizerunek Twojej firmy
    Elementy dress code – sposoby budowania
    spójnego wizerunku firmy

CZAS TRWANIA SZKOLENIA
6-8 godzin