Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Szkolenie przygotowane z myślą o Menedżerach firm, osobach zarządzających zespołami, rekrutujących i pracujących z przedstawicielami różnych pokoleń, zwłaszcza tych najmłodszych.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

Dzięki udziałowi w szkoleniu zespoły mieszane pokoleniowo lepiej rozumieją wzajemne potrzeby i komunikują się  realizując wspólne cele biznesowe.

PROGRAM SZKOLENIA:

zdjęcie: Zaprojektowane przez Freepik

I.Co generacja to generalizacja – o cechach pokoleniowych
pokolenia w organizacji – czynniki wpływające na funkcjonowanie pokoleń X, Y, Z
– komiks charakteryzujący rzeczywistość każdego z pokoleń – mapa mocny stron
pokoleń – obszary konfliktogenne pomiędzy pokoleniami
II. Jak skutecznie pozyskiwać pracowników pokolenia Y i Z?
rozpoznanie oczekiwań przedstawicieli pokoleń Y i Z – stworzenie skutecznych
argumentów niezbędnych do wykorzystania podczas procesu rekrutacji
III. Jak zarządzać a nie rządzić?
identyfikacja własnych obszarów budujących autorytet – wypracowanie
praktycznych zastosowań koncepcji motywacji (asertywność menedżerska,
akceptacja, mentoring, aktywność, afiliacja) – wybrane teorie motywacji w
praktycznym ujęciu- zapoznanie z potrzebami psychologicznymi pokolenia Z
(sprawiedliwość społeczna, indywidualizm, bezpieczeństwo, mobilność,
elastyczność) – poligon sytuacji menedżerskich (rozwiązywanie problemów)
IV. „Ja już nie pracuje, sprzęt oddam przy okazji” – jak zatrzymać młodego
pracownika?
V. „Jak z pojedynczych liter złożyć cały alfabet?” – o umiejętności stworzenia
zespołu multigeneracyjnego.
metody współpracy ponadpokoleniowej poprzez symulacje zamiany miejsc

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Sławomir Szczurek


Sławomir Szczurek
– trener sprzedaży, specjalista ds. zasobów ludzkich. Od 10 lat praktyk biznesu, doświadczony menedżer międzynarodowych firm z branży tekstylnej m.in. VAN GRAAF, Pull&Bear, Pierre Cardin. Specjalizuje się w rekrutacji i budowaniu trwałych zespołów sprzedażowych. Jako trener znacząco wpływa na  podnoszenie efektywności pracy zespołów handlowych oraz poziomu ich zaangażowania. Współtworzył standardy obsługi klienta oraz visual merchandisingu. Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Jagiellońskiego

CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin



CENA SZKOLENIA:

Cena netto  2231,00 +vat  zł/osoba.

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny. 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę

Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.

 

 

Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.