KrajRegionWiadomość dnia

Twoja firma w Internecie. Dlaczego warto być widocznym w sieci? 

Większa widoczność przekłada się na wzrost konwersji, czyli sprzedaż, a także liczbę odwiedzin strony internetowej. Co zrobić, aby być zauważonym?

Odpowiedź kryje się w terminie pozycjonowanie. Jest to zespół narzędzi, strategii i działań, który sprawia, że Twoja strona internetowa zajmuje wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Najczęściej pod pewnymi frazami, co sprzyja odwiedzinom osób zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą. Pozycjonowanie to baner, neon lub reklama, za które nie musisz płacić, aby pozyskać klientów lub użytkowników. Wiele przydatnych informacji na ten temat, znaleźć można na: Semcore.pl – Skuteczne pozycjonowanie stron www.

Pozycjonowanie i korzyści

Warto zacząć od konwersji, czyli sprzedaży, ruchu na stronie lub innych pożądanych aktywnościach. Parametr jest w pełni mierzalny i można zweryfikować czy określone działania przyniosły pożądane zmiany. Wszyscy, którzy handlują towarami lub oferują usługi, dążą do zdobycia jak największej liczby klientów, lub aktywnych użytkowników. Pozycjonowanie pomaga w naturalny sposób, bez płacenia za reklamę, pojawić się w czołowych wynikach wyszukiwania. Dlaczego jest to takie ważne?

Statystyki Google podają, że 50% osób szukających określonej frazy np. piła tarczowa, klika w pierwszy wyświetlony link. Dla porównania 10 miejsce odwiedza 11% osób. Wyobraź sobie, że w ciągu dnia 50.000 osób szuka piły tarczowej. Jeśli zajmiesz pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania, to prawdopodobnie 25.000 osób odwiedzi Twój sklep, a spora część kupi oferowany produkt. Warto podkreślić, że strona www lub sklep powinny być odpowiednio przygotowane na wizytę użytkowników. Jak to zrobić? Przeczytaj również: SXO – Search Experience Optimization – na styku doskonałości.

Wizerunek i marka

Pozycjonowanie pomaga w budowaniu wizerunku. Możesz stworzyć bazę wiedzy w postaci przydatnego contentu (treści, artykułów, bloga), który użytkownicy będą mogli praktycznie wykorzystać. Jeśli sprzedajesz wspomniane piły tarczowe, to warto opisać ich zastosowanie, modele, parametry techniczne, ale także akcesoria. Dzięki temu, użytkownicy znajdą potrzebną wiedzę np. przy dobieraniu tarczy do konkretnego tworzywa i od razu będą mogli zamówić potrzebny element. 

Ekspert od pozycjonowania zadba o to, aby słowa kluczowe kojarzone z branżą, w której działasz, były skorelowane z Twoją firmą. Dzięki temu, strumień użytkowników, którzy szukają konkretnego produktu, zostanie przekierowany do Twojego sklepu. Oznacza to, że pojawi się wiele szans sprzedażowych. Liczba wizytujących, w porównaniu do stacjonarnego biznesu, będzie znacznie większa. W konsekwencji powstanie marka, która, stanie się rozpoznawalna. Warto wiec zadbać o współpracę ze specjalistami, bo dzięki temu osiągniesz zamierzone cele.

Dlaczego warto być widocznym w sieci? Przede wszystkim dlatego, że oznacza to większą sprzedaż dóbr i usług. Pozwala na zbudowanie wizerunku, a następnie rozpoznawalnej marki. Pozycjonowanie w sieci to odpowiednik lokalizacji w świecie rzeczywistym. Największym zainteresowaniem cieszą się te obiekty, które są dobrze usytuowane, przez co odwiedza je wiele osób. Czy Twój sklep jest gotowy na zmiany?

źródło: materiały prasowe partnera
Tagi
Pokaż więcej

Zobacz również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

×

Szanowni Państwo, w związku z obowiązywaniem przepisów RODO informujemy, iż jako podmiot przetwarzający dane osobowe realizujemy swoje obowiązki zgodnie z nowymi standardami. Prosimy o zapoznanie się kliknij by zapoznać

Close