Kategorie

Pobili rekord! 14 mln klientów w 2015 roku w Galerii Katowickiej

-Rok 2015 dla Galerii Katowickiej był rokiem przecierania szlaków, rokiem innowacji, ale przede wszystkim i bezdyskusyjnie rokiem rekordów. Na wszystkich płaszczyznach osiągnęliśmy więcej, niż zakładaliśmy w naszych ambitnie wyznaczonych celach – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. –Biorąc pod uwagę planowany dalszy dynamiczny rozwój naszych programów marketingowych oraz optymalizację tenant mix, z wielką nadzieją spoglądamy w przyszłość – dodaje.

Grudzień minionego roku przyniósł największą w historii liczbę klientów Galerii Katowickiej – blisko 1,4 mln odwiedzających. To o 25 proc. więcej względem tego samego miesiąca w 2014 r. W grudniu 2015 odnotowana została także najlepsza od otwarcia odwiedzalność dzienna – wyniosła 69 000 osób. W całym 2015 roku sklepy i punkty usługowe Galerii Katowickiej odwiedziło 14 milionów klientów, o 2,4 mln więcej niż w 2014 roku.

Pod względem sprzedaży najlepszym miesiącem 2015 roku, i jednocześnie od momentu otwarcia Galerii Katowickiej, był grudzień 2015 – jej wartość wzrosła o 59 proc. względem miesiąca poprzedniego. Wzrost wartości sprzedaży w grudniu rok do roku wyniósł 23 proc. Pod koniec 2015 roku Galeria Katowicka udostępniła dla swoich klientów nową, innowacyjną wersję aplikacji zakupowej, którą w niespełna trzy tygodnie pobrało na telefony 7,5 tys. użytkowników. Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy cztery główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną personalną nawigacją zakupową, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów, poprawia komfort zakupów i skraca i potrzebny na nie czas. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button