W Pszczynie działa mobilny urzędnik. Co można załatwić?
Urząd Miejski w Pszczynie ma tzw. mobilnego urzędnika. To osoba, która przyjdzie do naszego domu i pomoże załatwić wszelkie niezbędne formalności.
Zimowa nuda? Nie z TVS! Sprawdź nasze serialowe HITY!
Uprzedzamy – mobilny urzędnik nie obsługuje wszystkich. Z jego pomocy mogą skorzystać głównie osoby niepełnosprawne lub starsze.
Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna.
Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:
Przyjęcie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego.
Wydanie nowego dowodu osobistego.
Przyjęcie zgłoszenia o utracie dowodu osobistego.
Przyjęcie zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
Przyjęcie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców
Źródło: UM Pszczyna
Owce z Katowic pomagają ludziom. Są honorowymi dawcami krwi [WIDEO]
Będzie wycinka w Lasach Murckowskich? Nadleśnictwo Katowice odpowiada