Już nie Arena Gliwice a PreZero Arena Gliwice WIDEO
Od dziś już nie Arena Gliwice a PreZero Arena Gliwice. Dziś został ogłoszony partner tytularny obiektu. PreZero to firma zajmująca się gospodarką odpadami. Wraz z Areną Gliwice chce prowadzić liczne działania proekologiczne.
Taką nazwę obiekt w Gliwicach będzie nosił przez najbliższe trzy lata, bo na tyle została podpisana umowa. Zmienia się nie tylko nazwa, ale również logotyp, który będzie teraz miał zielone akcenty. To pierwszy obiekt w Polsce, który nosi nazwę firmy PreZero.
– Zależało nam na tym, żeby znaleźć partnera, który będzie miał podobny sposób myślenia do naszego. Partnera dynamicznego, nie bojącego się nowych wyzwań, który chce kreować w pewien sposób trendy, który chce wpływać na otaczający świat w sposób świadomy, ale odważny. I poprzez szereg rozmów my już od początku byliśmy przekonani, że Arena Gliwice, teraz już PreZero Arena Gliwice to jest właśnie to miejsce – mówi Kamil Majerczak, PreZero Polska.
Władze PreZero Areny Gliwice przekonują, że to nie tylko zmiana nazwy i loga, ale także coś więcej. To początek wspólnej pracy nad budową ekologicznego wymiaru funkcjonowania tak dużego obiektu w trosce o środowisko i zrównoważony rozwój. Są już też pewne ekologiczne pomysły.
– Przechodzimy na nośniki elektroniczne i to jest konkretnie wyrażone w terminie i harmonogramie, kiedy co ma się wydarzyć. Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez przeprowadzenie całościowego zintegrowanego audytu elektrycznego i konsumpcji energii, ale także wprowadzania być może rozwiązań ekologicznych. Dotyczy to także zużycia wody – na przykład do podlewania i gromadzenia jak największej ilości wody z naturalnych zasobów – mówi Marin Herra, prezes zarządu PreZero Arena Gliwice.
Władze PreZero Areny Gliwice nie chcą zdradzać, ile zarobią na współpracy z PreZero, ale twierdzą, że to jeden z większych kontraktów arenowych w Polsce.
Paweł Jędrusik