Artykuł PartnerskiArtykuł SponsorowanyBiznesSilesia Flesz najnowsze informacjeTechnologie

Dlaczego warto podjąć współpracę z agencją SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej, czyli inaczej SEO (z ang. Search Engine Optimization), to bardzo ważny proces mający na celu zapewnienie jak największej widoczności serwisu w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania. Można zajmować się nim samodzielnie wewnątrz organizacji (in-house), zatrudnić do tego osobę z zewnątrz (freelance) lub też podjąć współpracę z agencją SEO. Jakie są główne zalety ostatniej opcji?

 

Agencja SEO, czyli pakiet all-in-one

Wszystkie wymienione wcześniej rozwiązania mają swoje mocne strony. W przypadku działań in-housowych główną zaletą jest ciągła dostępność i posiadanie specjalisty „na wyłączność” w zespole. Freelancerzy natomiast najczęściej rozliczają się za przepracowane roboczogodziny, co może się wiązać z potencjalnie niższymi kosztami samych działań SEO (ale też ich odpowiednio obniżoną skutecznością).

W przypadku agencji SEO największym plusem jest kompleksowe podejście do przeprowadzanej usługi. Dobra agencja SEO zaoferuje w ramach umowy nie tylko pomoc specjalistów, ale także zespołu web developerów, którzy wdrożą wszystkie poprawki potrzebne do jak najlepszego pozycjonowania strony, a także copywriterów, którzy wypełnią serwis treściami przyjaznymi SEO. Co więcej, większość agencji współpracuje także z wieloma portalami pozyskującymi linki zewnętrzne (lub posiada własne zaplecza), dzięki czemu koszty linkbuildingu są znacznie niższe niż w przypadku działań in-housowych czy freelancera.

Dzięki temu działania na stronie będą podejmowane w sposób kompletny, niewymagający od właściciela kolejnych umów np. z domami mediowymi czy software housami zajmującymi się stronami www, co w perspektywie długoterminowej może zaowocować znacznie niższymi kosztami prowadzenia usługi – bo cały jej koszt jest zawarty w jednej umowie z agencją.

Powiązane artykuły

Jak wybrać odpowiednią agencję?

Oczywiście, aby się tak stało, trzeba najpierw wybrać agencję SEO, która spełnia wyżej wymienione warunki. Przed podpisaniem umowy warto więc zapoznać się z ofertą firmy, która prowadzi usługi pozycjonowania strony internetowej. Dzięki temu będzie można upewnić się, że spełnia ona nasze wymagania oraz ma w swoim zespole osoby mogące przeprowadzić wszystkie działania, które są potrzebne do efektywnej promocji serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę, czy w danej firmie są zatrudnieni:

  • specjaliści SEO,
  • web developerzy,
  • copywriterzy,
  • zespół content marketingu.

Jedną z takich firm jest poznańskie Verseo. Mają oni w swoich szeregach dziesiątki specjalistów SEO, web developerów i copywriterów, ale także osoby zajmujące się kampaniami płatnymi Google Ads oraz ekspertów od UX’a (z ang. User Experience). Oznacza to, że będą w stanie zająć się kompleksowo każdą stroną internetową – zarówno niewielkimi serwisami nastawionymi na pozycjonowanie lokalne, jak i dużymi brandami, których celem jest osiągnięcie najwyższych pozycji na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.

Jeśli zastanawiasz się nad podjęciem współpracy z agencją SEO, koniecznie sprawdź ich ofertę i umów się na bezpłatny audyt z wyceną, dzięki któremu dowiesz się, co będziesz mógł zyskać dzięki tej współpracy.

źródło: artykuł partnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button