Do Paryża lub Meksyku za 1 zł. W Rybniku wystartowała kampania
Do Paryża lub Meksyku za złotówkę? Rybnik wystartował z kampanią promującą tanie przejazdy autobusowe.
Miasto chce w ten sposób przypomnieć o ofercie, dzięki której można płacić mniej za jednorazowe przejazdy autobusem. Przypomnijmy, że nieprzekraczający 3 przystanków przejazd dowolną linią w strefie 0 kosztuje tylko 1 zł!
–Kampania jest inicjatywą Wydziału Marketingu i Mediów rybnickiego magistratu, która ma na celu zachęcić mieszkańców Rybnika do korzystania z komunikacji publicznej. W przestrzeni miejskiej pojawiły się plakaty z informacją, że – podróżując do wielu miejsc Rybnika, w tym tak atrakcyjnych, jak: Paryż i Meksyk – zapłacimy jedynie złotówkę! I jest to najprawdziwsza prawda! – zaznacza Agnieszka Skupień, Rzeczniczka Prasowa Urzędu Miasta Rybnika, kierująca Wydziałem Marketingu i Mediów.
Kampania odwołuje się do wyjątkowych nazw miejsc i dzielnic Rybnika, które są też bliskie sercu każdego podróżnika.
-Paryż i Meksyk – któż z nas nie chciałby tam pojechać? Postanowiliśmy wykorzystać fakt, że nazwy dzielnic Rybnika przypominają o miejscach na drugim końcu świata i zachęcić w ten sposób do podróży – tych małych i dużych! Te małe, lokalne – mogą być naprawdę tanie, bo z e-kartą płacimy mniej i korzystamy z dodatkowych ofert. Tą kampanią chcemy powiedzieć: przygotuj się na emocjonującą wyprawę w Twoim mieście! Dzięki Komunikacji Miejskiej Rybnik, Twoje podróże będą nie tylko ekonomiczne, ale również pełne kulturowych inspiracji – dodaje Agnieszka Skupień.
Kampania wizerunkowa pojawiła się na plakatach obok przystanków autobusowych i na miejskich bilbordach. Takie działania są elementem szerszej polityki transportowej miasta, stawiającej na zrównoważoną mobilność miejską, czego wyrazem jest m.in. promocja transportu publicznego oraz rozwój infrastruktury autobusowej, rowerowej i pieszej.
-Zależy mi na tym, żeby przemieszczanie po Rybniku było wygodne i komfortowe, bo to jeden z wyznaczników jakości życia. Stąd też sukcesywnie zmieniamy oblicze transportu zbiorowego, inwestując w nowoczesne rozwiązania, poprawiając jakość usług i dając pasażerom korzystne oferty – podsumowuje prezydent Rybnika, Piotr Kuczera.
Źródło: UM Rybnik