Remonty DrógSilesia Flesz najnowsze informacjeTechnologie

ZTM: wielka awaria aplikacji na start nowego systemu

Transport GZM nie działa. Awaria aplikacji ZTM 2.10. Jak kasować bilety i kiedy awaria się skończy?

 
Tak jest od niedzieli – awaria aplikacji ZTM. Tak, tej nowej. „Błąd pobierania danych” – taki komunikat widzą w poniedziałek 2.20 w swoich telefonach pasażerowie ZTM, którzy pobrali aplikację Transport GZM. Ledwo ruszył nowy system, który zastąpił znienawidzoną kartę ŚKUP, a już jest awaria. Jak kasować bilety, sprawdzić saldo, doładować konto? „Pracujemy nad usunięciem awarii, r” – zapewnia ZTM. Ale pasażerowie mają kłopoty.
 

Awaria aplikacji ZTM. Oto komunikat zarządu:

Zgodnie z informacją od wykonawcy systemu firmy Asseco Data Systems, wczoraj (1.10 – red.) doszło do awarii modułu AOZ (Aplikacja obsługi żądań) systemu. Moduł ten odpowiada za komunikację systemu centralnego z pojazdami i automatami biletowymi, terminalami w kioskach. W związku z awarią niedostępne mogą być dla pasażerów bilety pakietowe i podróż Start/Stop. Możliwe są również utrudnienia w realizacji transakcji w kioskach i automatach biletowych. Pracujemy z wykonawcą nad usunięciem awarii. Będziemy informować pasażerów o wszelkich zmianach w tym procesie. Od rana część użytkowników aplikacji na systemie Android zgłasza problem z uruchomieniem aplikacji (Aplikacja wyświetla ekran startowy i zgłasza błąd pobierania danych). W tej sytuacji pomaga ponowne zainstalowanie aplikacji.
 

Metrokarta w ZTM. Co robić podczas awarii?

 
ZTM informuje: W związku z awarią AOZ nie będzie dziś możliwe pobranie Metrokart w automatach biletowych i kioskach. Można pobrać takie karty z Punktach Obsługi Pasażera, ale odradzamy wizyty w POP, gdyż mogą się one wiązać z dłuższym niż zwykle oczekiwaniem. W dalszym ciągu nie udało się wykonawcy przeprowadzić migracji biletów ze starych kart ŚKUP, bo kont w Transport GZM założonych przed 1 października. Prosimy, aby pasażerowie posiadający bilety na kartach ŚKUP zabrali je ze sobą w podróż. Nasi kontrolerzy znają aktualną sytuację. Ich działania dziś skupiają się na udzielaniu pomocy i informacji pasażerom. Za wszystkie problemy przepraszamy naszych pasażerów i dziękujemy za wyrozumiałość.
 

Nowy cennik biletów ZTM od 1 października

https://tvs.pl/informacje/nowy-cennik-biletow-ztm-od-1-pazdziernika/
 
 
 
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button