reklama
Silesia Flesz najnowsze informacje

Gigantyczna kolejka do ZTM przez awarię

Czy aplikacja Transport GZM działa? ZTM zapewnia, że tak. Gigantyczna kolejka klientów do punktu na dworcu w Katowicach.

 
Aplikacja Transport GZM już działa – podobno. Ale poniedziałek 2 października to był sądny dzień dla pasażerów ZTM. Ledwo nowa aplikacja zastąpiła kartę ŚKUP, a już była awaria. Do punktu ZTM na dworcu w Katowicach ustawiła się gigantyczna kolejka. Sięgała aż do Starbucksa, a nawet kas PKP.
 
– Od rana, co zrozumiałe, do Punktów Obsługi Pasażera ustawiły się kolejki. Z naszych informacji wynika, że większość pasażerów przychodzi do nich z prośbą o zmigrowanie do nowego systemu kart ŚKUP lub biletów. Prosimy o rezygnację z wizyty w POP w tym konkretnym celu – radzą przedstawiciele ZTM.
 
aplikacja transport gzm
Kolejka na dworcu
 

ZTM: system już działa. Komunikat z popołudnia

 
Oto komunikat: Awaria modułu AOZ systemu centralnego, powodująca niestabilną pracę systemu i utrudnienia w zakupie biletów, została usunięta. Można już korzystać z podróży Start/Stop i korzystać z biletów pakietowych zakupionych w nowym systemie. Osoby, których telefony działają w systemie Android, jeśli dalej odczytują w aplikacji “błąd pobrania danych” – prosimy o odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji. Prosimy również o zweryfikowanie, czy posiadają Państwo najnowszą wersję aplikacji. 
 
aplikacja transport gzm
Gigantyczna kolejka na dworcu
Fot. TVS

Migracja tylko na stronie, a nie w aplikacji

Oto rady ZTM dla pasażerów.
 
Dla nowo zakładanych w portalu kont migrują się dane, bilety i ulgi. Działa możliwość zmigrowania pieniądza elektronicznego do konta w nowym systemie lub wypłacenia go na wskazany rachunek bankowy.
 
Dla osób, które założyły konto w Transport GZM przed 1 października – migracja karty już się dokonała. Czekamy, aż wykonawca zakończy migrację biletów. Jeśli chcecie dokonać migracji ze ŚKUP, nie zakładajcie kont przez aplikację, tylko w portalu transport GZM. W aplikacji ten proces nie jest dostępny, niezależnie od dzisiejszej awarii.
 
W dalszym ciągu trwają pracę nad dokończeniem migracji dla wcześniej założonych (przed 1 października) kont w systemie Transport GZM. Obecnie wszyscy pasażerowie, którzy założyli konta w Transport GZM przed 1 października powinni już na swoich kontach widzieć kartę ŚKUP w sekcji „identyfikatory”. Czekamy, aż wykonawca zakończy sukcesem proces migracji biletów. Według zapewnień Asseco, powinno to stać się w ciągu 48 godzin.
 

Jeżeli widzicie już w portalu kartę ŚKUP, ale nie widzicie biletów, które były na niej zapisane – nie denerwujcie się. Podróżujcie z kartą ŚKUP, to że nie widać biletów w portalu nie oznacza, że zniknęły z karty. Są dla nas cały czas widoczne. Nie będzie z tym problemu podczas kontroli biletów.

Awaria aplikacji Transport GZM

ZTM: wielka awaria aplikacji na start nowego systemu

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button