100 tys. osób próbowało kupić węgiel przez internet. Udało się niespełna 6 tys.
Ponad 103 tys. klientów próbowało w szczytowym momencie kupić węgiel w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej (PGG). Do sprzedaży dla klientów skierowano rekordową ilość towaru – łącznie ponad 25 tys. ton. Sesja sprzedażowa rozpoczęła się o godz. 16 i trwała ponad sześć godzin, do wyczerpania dziennego zapasu. Węgiel kupiło 5,8 tys. klientów.
Sesje sprzedażowe są dostępne dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki od godz. 16, tak aby wszyscy chętni mogli w czasie wolnym dokonać zakupu.
– Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie ulega zmianie. Zmieniliśmy jedynie ilość sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów – informuje PGG S.A.
Od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył ponad 86 tys. klientów, do których trafiło łącznie ponad 300 tys. ton węgla.
Obecnie cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji: za pośrednictwem sklepu internetowego PGG, bezpośrednio w kopalniach oraz za pośrednictwem autoryzowanych składów węgla zlokalizowanych w różnych częściach Polski.
– Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu, wdrażamy nowe rozwiązania. Zainteresowanie klientów jest ogromne, tylko wczoraj w szczycie zakupu próbowało dokonać ponad 103 tys. użytkowników. W sklepie zarejestrowanych jest obecnie 318 tys. kont – informuje PGG S.A.
Źródło: PGG