Kategorie

100 tys. osób próbowało kupić węgiel przez internet. Udało się niespełna 6 tys.

Ponad 103 tys. klientów próbowało w szczytowym momencie kupić węgiel w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej (PGG). Do sprzedaży dla klientów skierowano rekordową ilość towaru – łącznie ponad 25 tys. ton. Sesja sprzedażowa rozpoczęła się o godz. 16 i trwała ponad sześć godzin, do wyczerpania dziennego zapasu. Węgiel kupiło 5,8 tys. klientów.

 

Sesje sprzedażowe są dostępne dwa razy w tygodniu: we wtorki i czwartki od godz. 16, tak aby wszyscy chętni mogli w czasie wolnym dokonać zakupu.

– Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie ulega zmianie. Zmieniliśmy jedynie ilość sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów – informuje PGG S.A.

Od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył ponad 86 tys. klientów, do których trafiło łącznie ponad 300 tys. ton węgla.

Powiązane artykuły

Obecnie cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji: za pośrednictwem sklepu internetowego PGG, bezpośrednio w kopalniach oraz za pośrednictwem autoryzowanych składów węgla zlokalizowanych w różnych częściach Polski.

– Cały czas pracujemy nad poprawą funkcjonalności sklepu, wdrażamy nowe rozwiązania. Zainteresowanie klientów jest ogromne, tylko wczoraj w szczycie zakupu próbowało dokonać ponad 103 tys. użytkowników. W sklepie zarejestrowanych jest obecnie 318 tys. kont – informuje PGG S.A.

Źródło: PGG

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button