reklama
KategoriePatronaty

25 lat McDonald’s w Polsce. Już blisko 400 restauracji obsługuje swoich gości [ARTYKUŁ SPONSOROWANY]

Wydaje się, że otwarcie pierwszej restauracji tej sieci w Polsce miało miejsce wczoraj. A tymczasem to już ćwierć wieku! W tym roku polski McDonald’s obchodzi 25-lecie swojej działalności. Przez te lata w restauracjach najpopularniejszej na świecie sieci zmieniło się wiele – ale jedno pozostało od początku takie samo – wysoka jakość produktów i obsługi klientów.

 

Już 25 lat McDonald’s obecna jest w Polsce. W tym czasie otworzono prawie 400 restauracji tej sieci w naszym kraju. Restauracji, które niezmiennie stawiają na nowatorskie rozwiązania w zakresie produkcji i systemów obsługi. Marka, dla której bezwzględnym priorytetem jest wysoka jakość i zadowolenie gości, od lat cieszy się wśród polskich klientów niezmiennym zaufaniem i popularnością.

W dynamicznie zmieniającym się świecie McDonald’s stale rozwija swoją ofertę i udoskonala usługi. Wspólnym mianownikiem wszystkich tych działań jest nieustanne dbanie o najwyższą jakość. Dzięki takiemu podejściu, polska sieć restauracji McDonald’s znajduje się w czołówce najbardziej zaawansowanych rynków McDonald’s na świecie.

-Jakość McDonald’s jest definiowana wielowymiarowo: to nie tylko składniki produktów, lecz także standardy operacyjne, sposób obsługi gości oraz same restauracje – ich wystrój, najnowocześniejsze technologie i systemy. Przez lata inwestowaliśmy w powyższe obszary, jak również w rozwój współpracy z naszymi dostawcami. Dzięki trosce o jakość oferty, nasi goście mogą dzisiaj otrzymać produkty spełniające ich oczekiwania, spędzić komfortowo czas w naszych restauracjach – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Co oferuje McDonald’s Polska? Sieć stale współpracuje z wyselekcjonowanymi, najlepszymi dostawcami produktów. Firmy te zobowiązują się do najwyższej jakości – od poziomu hodowli, upraw, po samą produkcję. Dbanie o wysoką jakość ulubionych frytek czy burgera zaczyna się na długo przed tym, gdy trafią one do klientów. Hamburgery McDonald’s to 100% najwyższej jakości mięsa wołowego, bez dodatków, konserwantów i wypełniaczy. Są produkowane wyłącznie z czystej wołowiny z wyselekcjonowanych hodowli. W skład burgera wchodzi tylko mięso z  przedniej ćwiartki. Gotowe burgery są głęboko zamrażane, co eliminuje konieczność stosowania konserwantów.

W dynamicznie zmieniającym się świecie McDonald’s stale rozwija swoją ofertę i udoskonala usługi(fot.materiały prasowe)

Każdy zna ten smak – złociste i chrupiące frytki McDonald’s, których smaku nie można pomylić z żadnymi innymi. To także nie przypadek. Ziemniaki, których McDonald’s Polska używa do produkcji kultowych frytek, to wyłącznie specjalnie wyselekcjonowane odmiany: Santana oraz Innovator. Charakteryzują się odpowiednią strukturą, wysoką zawartością skrobi oraz bardzo długimi, podłużnymi bulwami – dzięki temu cięte z  nich frytki są takie długie. Frytki są smażone w 100% oleju roślinnym: mieszance olejów rzepakowego i  słonecznikowego.

25 lat to szmat czasu. Nic więc dziwnego, że tak jak zmienia się otoczenie wokół nas, tak samo zmieniały się przez ostatnie ćwierćwiecze restauracje sieci McDonald’s w Polsce. W minionych latach przeszły prawdziwą metamorfozę. Polski rynek jest w skali globalnej pionierem jeśli chodzi o design lokali, ich funkcjonalność oraz implementowane technologie. Nowoczesne przestrzenie, strefy zabaw dla dzieci, wygodne meble i paleta ciepłych barw to elementy, które sprawiają, że odwiedziny w McDonald’s są komfortowe.

Sam wystrój to jednak nie wszystko. McDonald’s Polska jest liderem w zmianie koncepcji związanej z  organizacją produkcji i systemem obsługi. Nowy projekt sieci w tym zakresie polega na rozdzieleniu strefy zamówień i obszaru wydawania produktów. Nowoczesny system komunikacji i rewolucyjne zmiany w zakresie sprzętu oznaczają w efekcie, że każdy produkt jest świeżo przygotowany na zamówienie gościa. Produkcja zaczyna się w momencie, gdy kończy on składać zamówienie.

Prawdziwą furorę robią multimedialne kioski zamówieniowe, dzięki którym przy użyciu dotykowego ekranu można szybko skomponować swoje zamówienia i dokonać płatności(fot.materiały prasowe)

Dzięki technice smartfonów i tabletów, wszystko staje się dostępne za pomocą jednego kliknięcia. Nie inaczej jest w sieci McDonald’s Polska. Prawdziwą furorę robią multimedialne kioski zamówieniowe, dzięki którym przy użyciu dotykowego ekranu można szybko skomponować swoje zamówienia i dokonać płatności.

Nowością w McDonald’s Polska jest możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu goście mogą zmieniać skład produktów w zależności od swoich upodobań, np. poprzez dodanie ulubionego składnika do swojego burgera lub odjęcia takiego, na który nie mają ochoty.

Dziś McDonald’s w Polsce to 389 restauracji, z czego zdecydowana większość to lokale prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców, franczyzobiorców. W restauracjach w całej Polsce zatrudnionych jest blisko 20 000 tysięcy pracowników. W roku 2017 polski McDonald’s wzbogaci ofertę o kolejne ponad 1000 nowych miejsc pracy. Każda z nowo zatrudnionych osób objęta jest programem szkoleń. Różne formy edukacji podnoszące kwalifikacje pracowników oferowane są przez cały okres jego zatrudnienia – firma daje realne szanse awansu, co potwierdza liczba 4000 managerów pracujących w lokalach sieci.

McDonald’s Polska niezmiennie od 25 lat utrzymuje dynamikę rozwoju. Obecnie w ponad 150 miejscowościach Polski działa 389 restauracji. Rekordzistką pod względem ilości jest Warszawa. Na liście lokalizacji znajdują się nie tylko tak duże miasta jak Warszawa czy Łódź, ale również miasta o zdecydowanie mniejszej liczbie mieszkańców, jak np. Dębica, Kępno, Ostrowiec Świętokrzyski, czy Skierniewice.

Oferta McDonald’s w Polsce obejmuje szeroką gamę kanapek, napojów i deserów a także dodatki, takie jak frytki i sałatki. Ich zróżnicowanie pozwala na skomponowanie odpowiednio zbilansowanego posiłku przez osoby mające różne potrzeby i upodobania. Dużym ułatwieniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów czytelnie przedstawionej informacji o wskaźnikach dziennego zapotrzebowania.

 

McDonalds w Polsce jest już 25 lat. Burgery światowej sieci od lat cieszą się niezmiennym uznaniem klientów (fot.materiały prasowe)

Większość restauracji oferuje w godzinach porannych produkty z linii śniadaniowej, które stanowią nowość na polskim rynku gastronomii szybkiej obsługi. Rozszerza się również wybór kaw dostępnych w restauracjach McDonald’s. Nową jakością są kawiarnie McCafé, zlokalizowane wewnątrz restauracji. Oferują wysokiej jakości gorące i mrożone kawy oraz szeroki wybór deserów.

Oferta dla dzieci to nie tylko znany wszystkim zestaw Happy Meal. W coraz większej liczbie restauracji można spotkać specjalne pomieszczenia zabaw ruchowych Gym&Fun. Najmłodsi znajdą w nich takie atrakcje jak wyścig rowerowy, tor przeszkód oraz mini boisko do koszykówki.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa w Polsce 389 restauracji McDonald’s, które zatrudniają blisko 20 000 osób. 294 z ogólnej liczby obiektów to lokale prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy.

(źr: Agencja 24/7 Communication)

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button