reklama
Silesia Flesz najnowsze informacje

Autostrada A4. Od 29 września utrudnienia na węźle Brzęczkowice

reklama

Kolejne utrudnienia dla kierowców na autostradzie A4 Katowice – Kraków zarządzanej przez spółkę Stalexport Autostrada Małopolska. Od piątku na węźle Brzęczkowice zostaną zamknięte dwa zjazdy. Szczegóły poniżej.

 

 

W związku z remontem na węźle Brzęczkowice od piątku, 29 września, zamknięte zostają dwa zjazdy:

reklama
  • zjazd z autostrady A4 z kierunku Katowic na drogę S1 w kierunku Łodzi (łącznica relacji Katowice-Łódź). Objazd poprowadzony będzie najpierw na węźle Brzęczkowice zjazdem z A4 z kierunku Katowic na S1 w kierunku Cieszyna, następnie za ok. 1 km węzłem Brzezinka w Mysłowicach w ciągu drogi S1 i po nawróceniu na tym węźle ponownie drogą ekspresową S1 w kierunku Łodzi,
  • zjazd z S1 z kierunku Cieszyna na A4 w kierunku Katowic (łącznica relacji Cieszyn-Katowice). Objazd poprowadzony będzie drogą S1 do węzła Sosnowiec-Jęzor i po nawróceniu na tym węźle ponownie drogą S1 w kierunku Cieszyna aż do zjazdu na A4 w kierunku Katowic.

Dwie łącznice otwarte

Przypominamy, że w czwartek 28 września na węźle Brzęczkowice w Mysłowicach (skrzyżowanie A4 z drogą ekspresową S1) otwarto łącznice relacji Łódź-Kraków (wjazd na A4 w kierunku Krakowa z S1) oraz Kraków-Cieszyn (zjazd z A4 na S1 w kierunku Cieszyna).

Pamiętajcie, że do 30 września od godziny 19.00 do godz. 6.00 na niektórych odcinkach autostrady występują zwężenia do jednego pasa ruchu na długości ok. 500 m.

Stalexport przeprasza

„Bardzo przepraszamy za utrudnienia w ruchu. Prosimy o ostrożną jazdę” – czytamy na stronie zarządcy.

„Informujemy uprzejmie, że obecne utrudnienia w ruchu na autostradzie A4 Katowice-Kraków, spowodowane są pracami modernizacyjnymi i remontowymi infrastruktury autostradowej. Podstawowym celem tych prac jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa kierowcom korzystającym z autostrady” – komentuje kolejne utrudnienia spółka Stalexport.

Właściwe utrzymanie infrastruktury autostrady A4 Katowice-Kraków, m.in. nawierzchni i obiektów inżynieryjnych (w tym mostów i wiaduktów), wynika nie tylko z obowiązujących przepisów, ale również z zapisów Umowy Koncesyjnej,  która nakłada na koncesjonariusza obowiązek przekazania autostrady stronie publicznej w roku 2027 w doskonałym stanie technicznym, tzn. takim, który nie będzie wymagał remontów i modernizacji przez kolejne lata.

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button