reklama
Kategorie

#DumnizSosnowca: Jak Wam się podoba teledysk promujący Sosnowiec? [WIDEO]

1 czerwca rusza nowa kampania promocyjna miasta Dumni z Sosnowca, w której miasto chce pokazać jak zmienił się i wygląda Sosnowiec. Jej pierwszym etapem jest teledysk Usta milczą, serce śpiewa w wykonaniu młodego sosnowieckiego rapera, Prezesury.

 

1 czerwca rusza nowa kampania promocyjna miasta Dumni z Sosnowca, w której miasto chce pokazać jak zmienił się i wygląda Sosnowiec
1 czerwca rusza nowa kampania promocyjna miasta Dumni z Sosnowca, w której miasto chce pokazać jak zmienił się i wygląda Sosnowiec

-Teledysk powstawał ok 1,5 miesiąca. Natomiast słowa około 3. Chciałem się do tego przygotować dłużej. Brałem rower, rolki, jechałem w miasto i szukałem inspiracji – mówi Marcin „Prezesura” Podsiadło, autor słów.

W teledysku pokazano nowe autobusy, drogi, ale przede wszystkim rekreację, odpoczynek i miejsca, których nie ma nigdzie indziej. -Przede wszystkim poziom 450, czyli ta ścianka wspinaczkowa. A także cieszące się największą popularnością parki jordanowe, czyli Środula, Kazimierz – to były te najważniejsze miejsca, które chcieliśmy pokazać – mówi Michał Sulich, autor teledysku.

Utwór to połączenie klasyki ze zmianami jakie zachodzą w Sosnowcu. W tle słychać Jana Kiepurę – śpiewającego refren. Teledysk można już oglądać w mediach społecznościowych i na stronie internetowej miasta www.sosnowiec.pl.
(Monika Herman)

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button