reklama
BiznesDomSilesia Flesz najnowsze informacje

Dziś wtorek, sklep PGG otwarty. Macie kłopot z finalizacją transakcji?

Sklep PGG i logowanie z problemami. Dlaczego system wylogowuje nas z internetowego sklepu z węglem? Powody i rady

Wtorek i czwartek to 2 dni w tygodniu, kiedy PGG sprzedaje węgiel w swoim internetowym sklepie. W poniedziałki, środy i piątki sprzedaje tylko miał węglowy.

Pamiętajcie, sklep „otwierany jest” (czyli – towar pojawia się na półkach) o godzinie 16. Jeśli logujecie się wcześniej, może Wam się udać wejść, ale nic nie kupicie – bo nic nie ma.

A kiedy już nadejdzie ten moment, że sklep jest czynny, towar, czyli węgiel, jest, kupujecie, ładujecie do koszyka i nagle – cyk – informacja, że transakcja przerwana, zostałeś wylogowany. Co robić?

-Jeżeli dodałeś towar do koszyka i nie masz możliwości dokończenia transakcji ( np. zostałeś wylogowany) nasze serwery mogą być przeciążone, odczekaj i spróbuj ponownie. Twój towar będzie oczekiwał na dokończenie zakupu do godziny 23:59. Po tym czasie zostanie usunięty z koszyka – informują przedstawiciele PGG.

Powiązane artykuły

Zdarza się, że klienci widzą taki komunikat:

CZYTAJ TEŻ NA TVS.PL:

WTOREK 20.09. CO JEST W OFERCIE I CZY SKLEP DZIAŁA?

SKLEP PGG awaria
20.09. 2022 – sklep nie działa

CZYTAJ TEŻ NA TVS.PL:

NOWE CENY WĘGLA OD 8.09

Logowanie z kłopotami w sklepie PGG

Takich zgłoszeń było i jest mnóstwo. PGG o tym wie. Wie, dlaczego tak się dzieje: ponieważ systemy bezpieczeństwa e-sklepu eliminują przypadki automatycznych transakcji.

-Zakup węgla bywa bardzo trudny i wymaga dużej cierpliwości – przyznają przedstawiciele PGG. 

Co radzi PGG klientom, którzy nie są w stanie dokończyć transakcji? Oto ich komunikat:

-W związku z sygnałami od naszych Klientów o przypadkach wylogowywania z e-sklepu PGG S.A. informujemy, że taka sytuacja zdarza się, gdy użytkownik jest jednocześnie zalogowany na kilku urządzeniach, przeglądarkach lub w wielu zakładkach przeglądarki – czytamy w komunikacie PGG.

Systemy bezpieczeństwa e-sklepu eliminują bowiem przypadki automatycznych transakcji.

-Zabezpieczenia eliminujące próby wykonywania transakcji przy pomocy narzędzi automatycznych mogą skutkować w szczególności również czasowym blokowaniem kont Klientów w sklepie – piszą przedstawiciele PGG.

Jakie jeszcze mogą być przyczyny tego, że mamy kłopoty z logowaniem?

  • Nieprawidłowy użytkownik lub hasło
  • Logowanie w czasie sesji sprzedażowej. Podczas trwania sesji sprzedażowej i w czasie na ok. 1 godzinę przed nią, zalogowanie do sklepu może być utrudnione ze względu na bardzo duże obciążenie serwerów przekraczające 170 tys. klientów w danej chwili. Zalecenie: zalogowanie się do sklepu wcześniej. Sesja użytkownika po zalogowaniu trwa przez 4 godziny, potem wygasa
  • Jeśli zabezpieczenia sieciowe blokują sesję należy wyczyścić cache przeglądarki z cookies.

Przedstawiciele PGG policzyli, że  w 15-25 minut sprzedają 20 tys. ton węgla! – W momencie wystawienia produktu sprzedaż wynosi od 3 do 5 transakcji na sekundę. Dlatego zalecam logować się do systemu przed sesją i w celu sprawdzenia dostępności węgla na stronie sklepu odświeżać stronę po godzinie 16 (jeżeli przeglądarka nie korzysta z automatycznego odświeżenia). Sesja klienta utrzymywana jest przez 4 godziny -radzi Marcin Spisak, dyrektor Zakładu Informatyki i Telekomunikacji PGG S.A.

PGG przeprasza też klientów:

Dziękujemy za zaufanie i cierpliwość, jednocześnie przepraszamy za trudności, które przy takiej skali sprzedaży mogły się zdarzyć. Zapewniamy jednak, że dział sprzedaży PGG S.A. robi wszystko, aby węgiel w cenach producenta trafił do jak największej ilości gospodarstw domowych.

Pokaż więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button