reklama
Silesia Flesz najnowsze informacje

Gigantyczny korek na A4. Dramat na trasie Katowice-Kraków

Ogromny korek na autostradzie A4 w kierunku Krakowa. Powód? Prace, remonty oraz zmiana organizacja ruchu, którą wprowadzono dziś w nocy.

 

Policja potwierdza, że nie otrzymała żadnego zgłoszenia o wypadku czy kolizji. Powodem tego, co dzieje się na autostradzie A4 są główie te zmiany, które wprowadzono dziś w nocy. Zdezorientowani kierowcy, nie wiedzą, jak jeździć. A to nie pierwszy raz. Korek ma już ok. 10 km długości.

A4, Węzeł Mysłowice. Remont trwa. I tak będzie do listopada. Drogowcy wymieniają nawierzchnię jezdni na węźle A4 Mysłowice (km 346). Są kolejne zmiany w organizacji ruchu. Jak informuje koncesjonariusz, czyli Stalexport, w środę 31 maja 2023 w nocy zostanie otwarta łącznica relacji Mysłowice-Kraków. Tej samej nocy, z 31 maja na 1 czerwca, zamknięta zostanie łącznica Katowice-Mysłowice, czyli zjazd z A4 z kierunku Katowic do Mysłowic – pisaliśmy.

Utrudnienia na A4. Informacje w linku

Zmiany na węźle A4 Mysłowice od środy

A4. Zamknięte zjazdy

  • zamknięty zjazd z autostrady A4 na drogę S1 dla kierowców jadących od Katowic w kierunku Tychów, Bielska-Białej i Cieszyna. Objazd – łącznicą Katowice-Łódź węzła Brzęczkowice,  następnie z wykorzystaniem węzła Sosnowiec – Jęzor (koło Designer Outlet) – powrót na drogę S1 w kierunku Cieszyna. Zjazd z autostrady A4 na Cieszyn zostanie otwarty ok. 15 czerwca 2023 r.
  • na jezdni w kierunku do Krakowa pod wiaduktem, 2 zwężone pasy ruchu z ograniczeniem prędkości do 60 km/godz. Na łącznicy węzła relacji Łódź- Kraków (włączenie ruchu z drogi S1 na A4) ustawiony jest znak „STOP”,
  • na jezdni w kierunku do Katowic pod wiaduktem, 2 zwężone pasy ruchu z ograniczeniem prędkości do 60 km/godz. Na łącznicy węzła relacji Cieszyn-Katowice (włączenie ruchu z drogi S1 na A4) ustawiony jest znak „STOP”,
  • na drodze S1, na obu jezdniach (w kierunku do Łodzi oraz do Cieszyna) w rejonie wiaduktu nad A4 – 2 zwężone pasy ruchu z ograniczeniem prędkości do 60 km/godz.

Powiązane artykuły

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button