BiznesSilesia Flesz najnowsze informacje

ING: Nie da się wypłacić pieniędzy ani zapłacić kartą

Czy to awaria ING? W nocy z 27 na 28 maja i z 28 na 29 maja nie działa ING: nieczynne bankomaty i przelewy BLIK, nie można płacić kartą ani robić przelewów. Nie, to planowane prace w systemie.

 

Czy to awaria ING? Nie, ale rzeczywiście przed dwie noce klienci nie mogą robić transakcji. Bank ING nazywa te prace „udoskonaleniem systemów” i informuje klientów: Czasowo niedostępne będą nasze systemy. Nad zmianami będziemy pracować przez dwie noce: 27/28 maja ( w godz. 23:30-6:00) i 28/29 maja ( godz. 0:00-3:00). – Jeśli w tym czasie planujesz korzystać z naszych usług, niektóre mogą być niedostępne – ostrzegają klientów. Przygotujcie się, jeśli panujecie płatności nocą.

Bank ING. Co będzie niedostępne 

  • Bankomaty i wpłatomaty 
  • Systemy Moje ING i ING Business 
  • Płatności BLIK 
  • Przelewy ekspresowe 
  • Płatności internetowe za pomocą Płać z ING 
  • Płatności kartami w internecie z 3DSecure (czyli te, które potwierdzasz w aplikacji lub kodem SMS) 
  • Specjalny interfejs PSD2  

Nie można też kupić nowych produktów w Moim ING i na ing.pl (np. nie można wziąć pożyczki czy otworzyć konta). Mogą być też przerwy w obsłudze kart. Wtedy nie zapłacimy nią, nie aktywujemy karty jej, nie nadamy jej PIN-u i nie zmienimy limitów płatności. 

W tym czasie nasze wrzutnie będą działały w trybie offline. 

Rady dla klientów ING gdy system będzie niedostępny

ING radzi: Jeśli w czasie prac zamierzasz korzystać z bankowości: 

  • wypłać wcześniej gotówkę, jeśli planujesz wydatki, 
  • zrób konieczne przelewy i zakupy poza godzinami prac serwisowych. 

Zastrzeganie karty 

Jeśli w czasie przerwy zdarzy się, że np. zgubisz kartę, nie czekaj na koniec prac. Od razu zadzwoń na naszą infolinię:  +48 32 357 00 12 – nasi specjaliści zastrzegą kartę.

Bank Śląski. Awaria

ING: system nie działa. Klienci mają problemy

Pokaż więcej

Jeden komentarz

  1. Godzina 16:30 w sobotę to JESZCZE ZDECYDOWANIE NIE NOC, a właśnie przed chwilą nie udało mi się zapłacić kartą w sklepie. Infolinia ING nie działa, czat nie działa, zgłaszanie problemów przez stronę nie działa, telefon odbiera jedynie bot, który mówi, że przyczyn blokady karty może być wiele i że wszyscy konsultanci są zajęci, po czym się rozłącza. SUPER POMOC, ING, NO NIESAMOWITE, tak się tylko składa, że z kartą powinno być wszystko w porządku, więc najwyraźniej po prostu coś spie*doliliście. Na stronie zero informacji o awarii, a awaria jest JAK BYK.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button