ING: Nie da się wypłacić pieniędzy ani zapłacić kartą
Czy to awaria ING? W nocy z 27 na 28 maja i z 28 na 29 maja nie działa ING: nieczynne bankomaty i przelewy BLIK, nie można płacić kartą ani robić przelewów. Nie, to planowane prace w systemie.
Czy to awaria ING? Nie, ale rzeczywiście przed dwie noce klienci nie mogą robić transakcji. Bank ING nazywa te prace „udoskonaleniem systemów” i informuje klientów: Czasowo niedostępne będą nasze systemy. Nad zmianami będziemy pracować przez dwie noce: 27/28 maja ( w godz. 23:30-6:00) i 28/29 maja ( godz. 0:00-3:00). – Jeśli w tym czasie planujesz korzystać z naszych usług, niektóre mogą być niedostępne – ostrzegają klientów. Przygotujcie się, jeśli panujecie płatności nocą.
Bank ING. Co będzie niedostępne
- Bankomaty i wpłatomaty
- Systemy Moje ING i ING Business
- Płatności BLIK
- Przelewy ekspresowe
- Płatności internetowe za pomocą Płać z ING
- Płatności kartami w internecie z 3DSecure (czyli te, które potwierdzasz w aplikacji lub kodem SMS)
- Specjalny interfejs PSD2
Nie można też kupić nowych produktów w Moim ING i na ing.pl (np. nie można wziąć pożyczki czy otworzyć konta). Mogą być też przerwy w obsłudze kart. Wtedy nie zapłacimy nią, nie aktywujemy karty jej, nie nadamy jej PIN-u i nie zmienimy limitów płatności.
W tym czasie nasze wrzutnie będą działały w trybie offline.
Rady dla klientów ING gdy system będzie niedostępny
ING radzi: Jeśli w czasie prac zamierzasz korzystać z bankowości:
- wypłać wcześniej gotówkę, jeśli planujesz wydatki,
- zrób konieczne przelewy i zakupy poza godzinami prac serwisowych.
Zastrzeganie karty
Jeśli w czasie przerwy zdarzy się, że np. zgubisz kartę, nie czekaj na koniec prac. Od razu zadzwoń na naszą infolinię: +48 32 357 00 12 – nasi specjaliści zastrzegą kartę.
Godzina 16:30 w sobotę to JESZCZE ZDECYDOWANIE NIE NOC, a właśnie przed chwilą nie udało mi się zapłacić kartą w sklepie. Infolinia ING nie działa, czat nie działa, zgłaszanie problemów przez stronę nie działa, telefon odbiera jedynie bot, który mówi, że przyczyn blokady karty może być wiele i że wszyscy konsultanci są zajęci, po czym się rozłącza. SUPER POMOC, ING, NO NIESAMOWITE, tak się tylko składa, że z kartą powinno być wszystko w porządku, więc najwyraźniej po prostu coś spie*doliliście. Na stronie zero informacji o awarii, a awaria jest JAK BYK.