Kategorie

Jesteśmy aż tak bogaci? Kupujemy coraz więcej luksusowych samochodów! [WIDEO]

– Rok 2016 był udany dla polskiej motoryzacji. W tym roku sprzedało się ponad 400 tys. samochodów, o 17 proc. więcej niż w poprzednim roku. Jeżeli chodzi o segment premium, to on rozwija się coraz mocniej. W tym segmencie zostało sprzedanych 46 tys. samochodów – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland. – Sprzedaż naszych samochodów w Polsce wzrosła. Jesteśmy klasyfikowani jako jeden z dziesięciu największych krajów w Europie. Sprzedajemy więcej samochodów niż nasi koledzy w Szwajcarii, Finlandii, czy w Rosji.

 

W 2016 roku zarejestrowano w Polsce 7741 nowych samochodów marki Volvo. Spory udział w tym sukcesie ma trwająca ofensywie modelowa, która jak zapewnia producent w tym roku jeszcze przybierze na sile. Siódmy rok z rzędu Volvo XC60 było najpopularniejszym modelem segmentu premium w naszym kraju.

 

Powiązane artykuły

– Dużą popularnością cieszą się samochody terenowe, uterenowione i SUV-y. To jest ponad 50 proc. sprzedaży w naszej gamie modelowej – dodaje Mariusz Nycz, dyrektor sprzedaży i marketingu Volvo Car Poland. – Także widzimy zmieniające się preferencje jeżeli chodzi o sposób finansowania samochodów. Forma leasingu z wykupem w oparciu o wysoką wartość rezydualną cieszy się coraz większą popularnością. Dostrzegamy u klientów, że przechodzimy z modelu posiadania samochodu na jego użytkowanie. Nasi klienci cenią sobie indywidualne podejście do samochodu, indywidualny wybór kolorów tapicerek, drobnych elementów wyposażenia, różnego rodzaju skóry, drewna.  Personalizacja jest coraz bardziej preferowana przez klientów branży motoryzacyjnej.

 

Producent zapowiedział, że w niedalekiej przyszłości wszystkie serie modelowe będą dostępne w wersjach plug-in hybrid. Całkowicie elektryczny samochód zostanie zaprezentowany w 2019 roku, a do 2025 roku Volvo chce sprzedać łącznie milion samochodów elektrycznych i hybrydowych. W tym roku na rynku zobaczymy także nowe Volvo V90 Cross Country, XC60 i XC40.(źr:newsrm.tv)

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button