Koniec awarii ŚKUP. Tymczasowe rozwiązania już nie obowiązują
Koniec awarii ŚKUP. Uruchomiono system biletowy Śląskiej Karty Usług Publicznych i wycofane zostały tymczasowe rozwiązania związane ze sprzedażą i honorowaniem biletów w komunikacji miejskiej w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
Wraz z przywróceniem funkcjonalności systemu ŚKUP przestały obowiązywać tymczasowe rozwiązania, które na czas awarii wprowadził Zarząd Transportu Metropolitalnego, jak np. samodzielne kasowanie biletów długopisem.
Do awarii systemu doszło w nocy z 7 na 8 lutego br.; uruchamianie poszczególnych elementów odtworzonego systemu rozpoczęło się w czwartek 16 lutego.
CZYTAJ TAKŻE: GZM: cyberatak powodem awarii ŚKUP
W czasie awarii pasażerowie korzystający z tramwajów, autobusów i trolejbusów Zarządu Transportu Metropolitalnego m.in. nie mieli dostępu do portalu pasażera oraz aplikacji Mobilny ŚKUP. W pojazdach nie działały czytniki kart ŚKUP, a na przystankach – tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. Nie można było kupować biletów na ŚKUP.
Awaria nie zakłóciła funkcjonowania komunikacji miejskiej – autobusy, tramwaje i trolejbusy jeżdżą w czasie awarii bez zakłóceń. Na czas jej trwania, dla pasażerów posługujących się kartami ŚKUP, ZTM przygotował alternatywne sposoby zakupu i korzystania z biletów.
CZYTAJ TAKŻE: ŚKUP nie działa. ZTM ma pomysł. NOWE FAKTY O AWARII
Jesteś świadkiem zdarzenia? Chcesz zgłosić problem? Chcesz byśmy zajęli się tematem, który Cię nurtuje? Pisz do nas na informacje@tvs.pl. Zajmiemy się Twoją sprawą, a informację opublikujemy na www.tvs.pl.