REKLAMA
Silesia Flesz najnowsze informacje

Lidl zbuduje centrum dystrybucyjne w Bytomiu. Praca dla prawie 400 osób

Lidl Polska przygotowuje kolejną, dużą inwestycję w Polsce. Planuje budowę nowego centrum dystrybucyjnego w południowej części naszego kraju, w województwie śląskim. Na jego lokalizację Lidl wybrał Bytom.

 

Centrum Dystrybucji Lidl Polska powstanie w Bytomiu, przy ul. Siemianowickiej i obejmie obszar o powierzchni ok. 254 000 mkw. Inwestycja będzie podzielona na dwa etapy. W drugim etapie planuje się rozbudowę Centrum Dystrybucji, polegające na zwiększeniu powierzchni hali magazynowej o ok. 11 000 metrów kwadratowych.

Zgodnie z wydaną decyzją bytomskie centrum dystrybucji Lidla miałoby powstać w dwóch etapach. W pierwszej kolejności powierzchnia zabudowy ma wynieść aż 69 000 m2, później zaś obiekt ma zostać rozbudowany do 80 000 m2. Aby uzmysłowić sobie ogrom tej inwestycji, warto porównać ją do centrum handlowego Atrium Plejada, które ma „zaledwie” 40 000 m2. Charakterystyka inwestycji przewiduje zatrudnienie ok. 90 pracowników biurowych oraz ok. 300 osób pracujących w hali. Obiekt będzie pełnić funkcję makrojednostki służącej do przyjmowania, magazynowania, kompletacji oraz wysyłki magazynowanego asortymentu.

Jak informuje portal dlahandlu.pl, szacuje się, że w centrum dystrybucyjnym w Bytomiu zatrudnionych będzie ok. 90 pracowników biurowych, a także 300 pracowników pracujących w hali. 

Powiązane artykuły

Praca ma się odbywać 24 h/dobę przez siedem dni w tygodniu. Centrum Dystrybucji w Bytomiu będzie pełnić funkcję makrojednostki przyjmującej towar, magazynującej, zajmującej się kompletacją oraz wysyłką  magazynowanego asortymentu.

Jakie zarobki?

Aktualnie pracownik magazynu zajmujący się komisjonowaniem towaru w centrach dystrybucji Lidl w Polsce otrzymuje na start wynagrodzenie w wysokości od 4800 do 5250 zł brutto. Po pierwszym roku pracy płaca wzrasta do poziomu w przedziale od 5050 do 5500 zł brutto. Po upływie 2 lat zarobki wynoszą od 5300 do 5800 zł brutto.

Lidl Polska informuje i podkreśla, że oferuje swoim pracownikom stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego, a także gwarantowany wzrost wynagrodzenia.

Pakiet socjalny jaki oferuje swoim pracownikom, to m.in. prywatna opieka medyczna, program wsparcia, opieka fizjoterapeuty, bezpłatne obiady, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych, dodatki za pranie odzieży roboczej oraz bony świąteczne i wyprawki szkolne dla dzieci.

Źródło: Lidl, dlahandlu.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button