PGG: Nie musisz mieć komputera, by zamówić węgiel
Nie trzeba już mieć komputera z dostępem do sieci ani biegłości w posługiwaniu się internetem, aby zrobić zakupy w e-sklepie Polskiej Grupy Górniczej S.A. Wystarczy pojawić się w dowolnym składzie Kwalifikowanych Dostawców Węgla, gdzie pracownicy od razu przyjmą zamówienie klienta.
Składy Kwalifikowanych Dostawców Węgla PGG S.A. oferują bezpłatną usługę dla osób, którym z różnych powodów trudno jest skorzystać z internetowych procedur przy zamówieniu węgla w e-sklepie.
Tak zwane „wykluczenie cyfrowe” w Polsce zmniejsza się z roku na rok, jednak wciąż obejmuje ponad 3 mln osób, najczęściej seniorów i mieszkańców słabiej zurbanizowanych regionów; ciągle około 8 proc. gospodarstw domowych nie ma dostępu do sieci internetowej.
Są to nadal nasi klienci i jeśli tylko potrzebują dobrego polskiego węgla opałowego w rozsądnej cenie, ale z różnych powodów nie potrafią złożyć zamówienia przez internet, należy im w tym pomóc. Wystarczy, by tacy klienci dotarli do najbliższego składu KDW, gdzie obsługa na miejscu udzieli wszelkiej możliwej pomocy przy zakupie węgla w e-sklepie. Obsługa w składach KDW będzie pomocna w możliwie najszerszym zakresie, pomoże np. otworzyć konto klienta w e-sklepie PGG S.A. i poprowadzi przez kolejne punkty procedury. Na życzenie klienta skład KDW udostępni na miejscu komputer podłączony do sieci internetowej i pozwoli samodzielnie złożyć zamówienie – czytamy na stronie PGG.
Ponad milion klientów
Przypomnijmy, że sklep internetowy PGG S.A. oraz sieć KDW od zeszłego roku stały się głównym kanałem dystrybucji węgla opałowego z polskich kopalń dla gospodarstw domowych. Po raz pierwszy na tak masową skalę udostępniono mieszkańcom całego kraju łatwy, nowoczesny i bezpośredni dostęp do oferty największej spółki węglowej w Polsce. W 2022 r. w e-sklepie PGG S.A. zarejestrowało się ponad milion klientów, którzy kupili ok. 1,5 mln ton węgla opałowego do ogrzewania swych domów i mieszkań.
Greenpeace obwinia PGG i JSW o zanieczyszczenie Odry i Wisły WIDEO