REKLAMA
SportWiadomość dnia

Piłkarze GKS Tychy przepraszają kibiców! [ZDJĘCIA]

Na taką akcję jak na razie nie zdecydował się żaden inny klub z naszego regionu. Piłkarze GKS Tychy przepraszają swoich kibiców za wyniki, jakie odnotowali w 1 lidze w rundzie jesiennej. I zapewniają, że wiosną tak źle już nie będzie.

 

Niespodziewanie pojawili się w różnych punktach miasta wzbudzając ogromne zainteresowanie mieszkańców Tychów. Każdy z innym hasłem, ale wspólnym przesłaniem. Przed dwa ostatnie tygodnie piłkarzy GKS Tychy można było spotkać na bilbordach i plakatach w centralnych punktach miasta. Czarno-białe zdjęcia zawodników z krótkimi cytatami, odnoszącymi się do słabych występów Trójkolorowych w rundzie jesiennej były elementem specjalnej kampanii.

Piłkarze GKS Tychy na bilbordach przepraszają kibiców za kiepską grę (fot.GKS Tychy)

-Runda jesienna w naszym wykonaniu była wielkim rozczarowaniem, dlatego w nietypowy sposób postanowiliśmy przeprosić naszych kibiców. Zdecydowaliśmy się na niestandardowe i prawdopodobnie pierwsze tego typu rozwiązanie w klubie sportowym- kampanię teaserową. Celem pierwszego etapu było zaciekawienie mieszkańców Tychów i sprowokowanie ich do dyskusji. To udało nam się zrealizować w 100%. Przyznanie się do błędu zawsze jest bardzo trudne, ale byliśmy to winni naszym wiernym kibicom – mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Piłkarze GKS Tychy na bilbordach przepraszają kibiców za kiepską grę (fot.GKS Tychy)

W drodze do szkoły czy pracy mieszkańcy Tychów mogli zobaczyć Daniela Tanżynę, Łukasza Grzeszczyka, Macieja Mańkę i Piotr Ćwielonga. Plakaty i bilbordy pojawiły się w autobusach, na przystankach autobusowych i w centralnych punktach miasta. -Otrzymywaliśmy wiele telefonów od kibiców i dziennikarzy. Każdy zastanawiał się, kto jest odpowiedzialny za tę kampanię. Przez ostatnie dwa tygodnie nie mogliśmy nic zdradzić, ale założony cel udało się zrealizować. Teraz przystępujemy do drugiego etapu reklamy teasrowej. W projekt zaangażowało się kilka ciekawych osób – dodaje Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyski Sport S.A.

W drugim etapie kampanii teasrowej do piłkarzy dołączyli kibice. I tak Piotra Ćwielonga możemy zobaczyć w towarzystwie górnika, Daniela Tanżynę z piłkarką Polonii GKS Tychy, a obok Macieja Mańki stoi były kapitan „Trójkolorowych” – Łukasz Kopczyk. -Kolejnym etapem kampanii jest #71powodówzaGKS. Każdy z bohaterów przedstawił swój powód, dla którego warto wspierać drużynę. Liczba nie jest przypadkowa. W ten sposób nawiązujemy do daty powstania klubu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców postanowiliśmy także obniżyć ceny karnetów i biletów – zaznacza Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Najtańszy karnet kosztuje 30 złotych, najdroższy 71. Piłkarze GKS Tychy rozgrywki Nice 1 Liga wznowią 3 marca na Stadionie Miejskim. Rywalem podopiecznych Ryszarda Tarasiewicza będzie Chrobry Głogów.(źr:GKS Tychy)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button