PKO ostrzega swoich klientów. „Poinformujcie znajomych”
PKO BP, największy bank w Polsce, ostrzega klientów przed działaniem oszustów. Cyberprzestępcy starają się wyłudzić dane i środki, przesyłając fałszywe SMS-y z informacją o niedopłacie do paczki.
Okres przedświąteczny to czas wzmożonej działalności przestępców. PKO Bank Polski ostrzega klientów przed oszustami.
„Uwaga na fałszywe wiadomości! Oszuści wysyłają SMS-y z prośbą o dopłatę za zakupy. Nie dajcie się nabrać i nie otwierajcie podejrzanych linków!” – zaapelował PKO BP na Twitterze.
W wiadomości jest napisane: „Twoja paczka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 2.50 PLN. Przepraszamy za utrudnienia. Prosimy uregulować należność”.
❗ Uwaga na fałszywe wiadomości!
Oszuści wysyłają SMS-y z prośbą o dopłatę za zakupy. Nie dajcie się nabrać i nie otwierajcie podejrzanych linków!
🔔 Podajcie dalej i ostrzeżcie znajomych! pic.twitter.com/1UQWyk7bUM— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 1, 2022