Popularna sieciówka w Galerii Katowickiej o wiele większa i w końcu z działem „home”
Nowy, większy sklep Sinsay w Galerii Katowickiej i w nowym miejscu. Prócz ubrań jest też dział „home”. Otwarcie w sobotę, 19 listopada.
Na koniec listopada w Katowicach, w SCC, otworzy się sklep Primark. Czy to oddech konkurencji spowodował, że inna znana marka postanowiła powiększyć swój sklep w tym miejscu? W każdym razie – od soboty, 19 listopada, sklep Sinsay w Galerii Katowickiej jest w nowej lokalizacji i o wiele większy.
19 listopada w Galerii Katowickiej Sinsay otwiera się w nowej lokalizacji, na poziomie +2. Salon jest znacznie większy od poprzedniego. Klienci będą mogli cieszyć się już pełną ofertą marki – czytamy w komunikacie prasowym W sklepie dostępne będą moda męska i ubranka dla dzieci. Oferta odzieżowa będzie uzupełniona o kolekcje dla dużych i małych z odniesieniami do ulubionych bohaterów z bajek i filmów. Wśród nowości nie zabraknie kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.
Sinsay home też w Katowicach
W nowej odsłonie Sinsay w Galerii Katowickiej poszerza swój asortyment także o akcesoria do wystroju wnętrz. Klienci znajdą tu meble i dodatki do każdego pomieszczenia w domu, od tekstyliów, poprzez dekoracje, aż po zastawę stołową. Oczywiście obecnie – wszystko w sezonowym, świątecznym wydaniu.
– Rozszerzenie modowej oferty Sinsay o linię produktów dla domu to wyjście naprzeciw naszym klientom, którzy czekali na pojawienie się popularnej, wnętrzarskiej odsłony tej marki w Galerii Katowickiej. Od teraz w jednym miejscu będą mogli ubrać nie tylko siebie, ale też zadbać o wystrój swoich mieszkań. Co ważne, Sinsay to propozycje na każdą kieszeń, a jednocześnie bardzo na czasie – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.
Otwarcie salonu Sinsay w nowej lokalizacji (poziom +2, przy sklepie Terranova), z oficjalnym przecięciem wstęgi i DJską oprawą, zaplanowano w sobotę, 19 listopada. Odwiedzający sklep będą mogli skorzystać z promocji na ubrania dziecięce.
Co to za sieć?
Sinsay to część grupy LPP S.A. Powstała w 2013 roku w Gdańsku. Na początku – jako marka skierowana do młodych kobiet i dziewcząt, z biegiem lat i rosnącymi potrzebami konsumenta, poszerzała swoją ofertę. Obecnie marka działa na 22. rynkach – 18. offline i 16. online i ma 523 sklepy, w tym 281 w Polsce.