Problemy z płatnością BLIK-iem! Ogromna awaria
Jeśli właśnie wybieracie się na zakupy – uważajcie – jest ogromna awaria systemu płatności BLIK. Klienci zgłaszają problemy z płatnościami. W niektórych przypadkach uda się zapłacić, a czasem nie, mimo że pieniądze są pobierane z konta.
Do awarii systemu BLIK doszło w piątek, 23 grudnia, tuż przed Wigilią.
– Wiemy, że napotykacie na trudności w płatnościach BLIKIEM. Intensywnie pracujemy, aby usługa działała bez zakłóceń. Przepraszamy za wszystkie niedogodności – poinformował BLIK ok. godziny 15.
Kilka minut temu BLIK poinformował, że system powinien już działać bez zakłóceń.
Od około 15 BLIK działa bez zakłóceń.
mBank Polska, Santander Bank Polska, ING Polska, Alior Bank SA, PKO Bank Polski, Credit Agricole Bank Polska, Bank Pekao, VeloBank, BNP Paribas Bank Polska.
Mimo wszystko zalecamy posiadać przy sobie gotówkę, jeśli właśnie wybieracie się na zakupy.
Przypomnijmy: system BLIK polega na wygenerowaniu sześciocyfrowych kodów, które są ważne przez określony czas. Wpisuje się je do terminala i akceptuje płatność np. za pomocą telefonu komórkowego.