Prowadzisz Instagram lub TikTok? Sprawdź, jak możesz na tym zarobić
Niewątpliwie możliwość zarabiania na popularnych mediach społecznościowych jest idealną propozycją skierowaną do wszystkich osób, które chcą zacząć zarabiać na spędzaniu w ten sposób wolnego czasu. Świetnie sprawdzi się to w przypadku Instagramerów oraz TikTokerów, ale również dla każdego działającego w social mediach.
W jaki sposób można zarabiać na Programie Partnerskim?
Ważne jest zwrócenie uwagi na to, że jest skierowany do wszystkich osób, które chcą w ten sposób zarabiać. Nie dotyczy to jedynie najbardziej popularnych influencerów. Szansę na zarabianie poprzez Program partnerski mają również mikro i nano influencerzy. Uczestniczenie w tym programie działa na zasadzie:
- Ty zamieszczasz reklamę na swoim blogu czy social mediach – otrzymujesz wiele możliwości jak najlepiej dobrać reklamę do aktualnej treści.
- Twój czytelnik klika w zamieszczony link – jeśli dokona zakupu bezpośrednio na Ceneo lub przejdzie do sklepu to Ty właśnie zarabiasz.
- Rozliczenie swojej reklamy znajdziesz w panelu klienta, natomiast pieniądze możesz wypłacić już po zebraniu 100zł.
- Jeśli z Twojego linka polecającego zarejestruje się nowy Partner, otrzymasz 10% wypracowanych przez niego prowizji za przekliki.
Dowiedz się więcej o współpracy z Programem Partnerskim Ceneo na:
https://www.facebook.com/ppceneo/
Dodatkowe zarobki dzięki prowadzeniu kont w mediach społecznościowych
Przy prowadzeniu kont w mediach społecznościowych należy wziąć pod uwagę to, iż jest to bardzo czasochłonne zajęcie. W związku z tym zarabianie jednocześnie na swojej pasji lub też przy prowadzeniu konta biznesowego jest niezgorszym rozwiązaniem. Możliwość skorzystania z dodatkowej formy pozyskiwania pieniędzy przy jednoczesnym realizowaniu pasji pozwala oszczędzać czas i zyskiwać pieniądze. Jak zarabiać na Instagramie? Jedną z form takiego zarabiania jest właśnie możliwość dołączenia do programu partnerskiego.
Warto w tym przypadku zwrócić jednak uwagę na to, że nie może to być nachalna reklama. Gdy zbyt często będą pojawiały się przekierowania czy linki afiliacyjne może to zostać odebrane w zupełnie odwrotny sposób, niż miałoby się względem tego nadzieję. Odbiorcy nie przepadają za tym, by co chwilę mieć okazję do klikania w link a tym samym odczuwać skutki nachalnej reklamy. Genialnym pomysłem jest rozgraniczenie tych działań względem tego, by pojawiały się one w konkretnych odstępach czasu i był jak najlepiej dopasowane do tworzonych treści na wybranych profilu w mediach społecznościowych.
Chcesz mieć więcej obserwujących na Instagramie? Sprawdź sprawdzone sposoby jak to zrobić: Jak mieć więcej followersów na Instagramie?
Wykorzystywanie potencjału popularności
Oczywistym jest, że zdobycie wielu tysięcy obserwujących nie jest łatwym zadaniem. Warto jest wykorzystać ten potencjał w konkretny sposób. Może być to:
- dodawanie relacji z linkami do konkretnych produktów,
- wklejanie linków do Programu Partnerskiego przy swoich konkretnych zakupach,
- dodanie na jakiś czas strony do Programu Partnerskiego np. jako chęć polecenia przepięknych butów, czy zabawki dla dziecka.
Ważne jest, aby treść reklamy pasowała do tematyki Twojego artykułu lub posta. Nie mieszaj wszystkiego na siłę, gdyż zniechęcisz czytelnika i szybko zrezygnuje z dalszych treści.
Tego typu działanie niewątpliwie przyniesie o wiele więcej korzyści, gdyż odbiorca będzie mógł z czystym sumieniem skorzystać z konkretnych poleceń, a obserwujący konto w mediach społecznościowych docenią szczerość. Tymczasem polecenia faktycznie będą przydatne i przydadzą się osobom, które również będą chciały zaopatrzyć się w konkretne produkty.
Współpraca z Programem Partnerskim powinna być korzystna dla obu stron. Twórca może na nim zarabiać, a odbiorcy mają nadzieję na rzetelne polecenia dobrych produktów.
źródło: artykuł partnera