Artykuł Sponsorowany

Tablice przemysłowe LED – te zastosowania na pewno zainteresują świat biznesu!

Każda, nawet prężnie działająca firma, potrzebuje promocji. Coraz więcej działalności, które funkcjonują stacjonarnie, a więc mają np. swoją sieć punktów handlowych, decyduje się na zakup wyświetlacza reklamowego LED. To sprawdzone, uniwersalne urządzenie, które poza funkcją reklamową może też dodatkowo pełnić funkcję informacyjną! Czym kierować się przy wyborze?

 

Reklama w biznesie – nie lekceważ jej znaczenia! 

Na przestrzeni zaledwie kilku lat, wydatki reklamowe przedsiębiorców w Polsce, zauważalnie wzrosły. Można podejrzewać, że kluczową rolę odegrała tu pandemia COVID-19, kiedy przedsiębiorcy, chcąc utrzymać satysfakcjonującą ich stopę zysków, musieli szeroko otworzyć się na promocję.

Na efekty nie trzeba było długo czekać. W ujęciu ogólnopolskim, między 2019 a 2022 rokiem, rynek reklamy urósł o niemal 2,5 miliarda złotych i dziś wycenia się go na 11 mld PLN. Co ciekawe, wzrost wydatków obserwuje się w wielu różnych segmentach rynku. 

Szacuje się, że przedsiębiorstwa handlowe wydają na promocję o około 7% więcej niż przed pandemią. O nasze zainteresowanie rywalizują również firmy, które chcą sprzedać nam określony model spędzania czasu wolnego – tu progres jest ogromny i wynosi aż 15%. Wydatki wzrosły też wśród działalności farmaceutycznych. 

Powiązane artykuły

Czy wszystkim tym firmom opłaca się zainwestować w tablice świetlne LED? Zdecydowanie! To dość nieoczywista forma promocji, którą odbiorcy nie zdążyli się jeszcze znudzić. Billboardy reklamowe czy reklama w lokalnej gazecie? To wszystko już było. 

Z czasem każdy z nas uodparnia się na te nawet najciekawsze, dobrze skrojone kampanie. Wyświetlacze reklamowe wnoszą tu zupełnie nową jakość. Warto dokładnie zapoznać się z ich możliwościami. Sporo użytecznych informacji o tablicach przemysłowych LED znajdziesz tu: https://gs-software.pl/pl,offer-components-led

Funkcja informacyjna: drugie, kluczowe zastosowanie tablic LED

Wiesz już, że dzięki tym urządzeniom możesz skutecznie przykuć uwagę odbiorcy, a więc i sprawić, że ten spojrzy na Twoją ofertę z zainteresowaniem. Znacznie zwiększa to szansę na tzw. konwersję – tą może być np. wejście do sklepu, rozmowa z handlowcem czy kontakt telefoniczny. 

Tym, co wyróżnia wyświetlacze reklamowe LED na tle wielu innych metod reklamy jest również to, że można z nich korzystać zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków – w tym także galerii handlowych czy hal targowych. 

Wartością dodaną, o której powinieneś pamiętać, jest też funkcja informacyjna. Tablice LED będą doskonałą opcją np. dla firm, które działają jako skupy węgla, metali czy kamieni szlachetnych. Z ich pomocą będziesz mógł szybko wyeksponować np. cenę za tonę ekogroszku, czy cenę zakupu konkretnej gramatury złota, np. 585. 

Tablica przemysłowa LED w ekspozycji zewnętrznej – czym kierować się przy zakupie?

Nie każda tablica reklamowa może być bezpiecznie użytkowana na dworze. Zagrażają jej m.in. trudne warunki atmosferyczne, na czele z opadami deszczu i wahaniami temperatur. Konstrukcja powinna być trwała, wykonana z najwyższej jakości tworzyw. 

Warto spojrzeć na tablice przemysłowe od GS Software. Są dostępne w kilku różnych rozmiarach, dzięki czemu każdy bez trudu dopasuje gabaryty urządzenia do swoich oczekiwań. W składzie znajdziemy trwałe, odporne na trudne warunki, anodowane aluminium oraz poliwęglanową, łatwą do utrzymania w czystości, frontową szybę. 

Co z ochroną przed deszczem? Przed zakupem warto zawczasu upewnić się, że tablica spełnia wytyczne, jakie narzuca standard IP55. Dobrze byłoby też, gdyby była zgodna z najpopularniejszymi protokołami łączności, w tym:

  • TCP/IP,
  • RS232,
  • RS485.
źródło: artykuł partnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button