Utrudnienia w ING. Problem z dostępem do gotówki i płatnościami kartą
Klienci mają kłopoty z obsługą strony www i aplikacji ING – przekazał bank. Utrudnienia mogą występować dzisiaj, 24 października, w godzinach od 13:20 do 17:20.
Nie można płacić kartą ani telefonem – alarmują klienci. Co się stało? Czy to awaria w ING? Nie. To planowana przerwa.
Problemy pojawiają się 24.10 także w przypadku obsługi karty ING Business, przy realizacji transakcji kartami – płatności w terminalach, korzystaniu z bankomatów i wpłatomatów. Transakcje w sieci także najprawdopodobniej będą musiały zaczekać.
W tym czasie nie będzie można nadawać numerów PIN do kart płatniczych i kredytowych, zamawiać kart płatniczych czy tez przypisywać kart do aplikacji bankowej. Operacje na rachunku karty kredytowej i transakcje SWE także nie będą możliwe.
W czasie prac możesz mieć problem z:
- składaniem wniosków w Moim ING i przez naszą stronę www (np. o konto, kartę)
- obsługą kart w ING Business
- realizacją transakcji kartami – płatności w terminalach, korzystaniu z bankomatów i wpłatomatów
- realizacją płatności kartą w internecie z dodatkowym uwierzytelnieniem 3D Secure
Nie będzie również można:
- nadawać numerów PIN do kart płatniczych i kredytowych
- zamawiać kart płatniczych
- przypisać do telefonu kart w aplikacji Moje ING
- dodać kart Mastercard w portfelach mobilnych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
- wykonać operacji na rachunku karty kredytowej
- wykonać transakcji SWE (System Wypłat Elektronicznych dla klientów ING Business Online)
Jak się przygotować?
Jeśli możesz, skorzystaj z naszych usług poza godzinami niedostępności lub skorzystaj z BLIKA (do płacenia w sklepie i przez internet, do wpłacania i wypłacania). Za zakupy przez internet możesz też zapłacić przelewem – z opcją Płać z ING. Wpłaty na rachunek w EUR zlecisz w placówce banku.
Źródło: ING