Uwaga klienci Biura Podróży BBJ Sport! Jak zgłaszać roszczenia? Informacja od ubezpieczyciela
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE DO ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA Z GWARANCJI UBEZPIECZENIOWYCH TURYSTYCZNYCH
Uprawnieni do składania roszczeń są poszkodowani klienci, którzy nie otrzymali należnych świadczeń z tytułu umowy zawartej z BBJ Sport Sp. z o.o. w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi.
Roszczenie może złożyć osoba, która zawarła umowę w imieniu swoim i pozostałych osób z umowy, jak również każdy klient z umowy we własnym imieniu. W przypadku składania roszczeń przez agentów prosimy pamiętać o dołączeniu pełnomocnictwa od klienta.
Zgodnie z prawnie ustanowionymi zapisami umów gwarancji ubezpieczeniowych nieprzekraczalny termin składania roszczeń dla klientów, którzy zawarli umowy w okresie od dnia 17-09-2015 do 16-09-2016 upływa 16-09-2017r.
Prosimy o wypełnienie poniższego oświadczenia i formularza oraz przesłanie/dostarczenie ich na podany niżej adres:
- pocztą: Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Aleje Jerozolimskjie 172 02-486 Warszawa
- faksem: fax: +48 22 333 77 91,
- mailem: odszkodowanie@interpolska.pl
Wszelkie pytania można zadawać również telefonicznie w dni powszednie w godzinach 09:00 – 17:00 tel.: 801888997, +48 22 3337788.
Do formularza zgłoszenia szkody należy dołączyć:
- Kopię umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy organizatorem turystyki BBJ Sport Sp. z o.o. a klientem;
- Kopię dowodu wpłaty na rzecz organizatora turystyki należności za imprezę turystyczną, określonej w ww. umowie (np. wyciąg bankowy, pokwitowanie/ paragon);