Kategorie

W Gliwicach za parkowanie zapłacisz mobilnie [STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA GLIWICE]

Dają kierowcom możliwość zakupu biletu zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania parkomatu czy posiadania gotówki na jego zakup. Aplikacje mobilne dają także możliwość przedłużenia ważności biletu parkingowego z dowolnego miejsca w zależności od potrzeby. Nie trzeba przerywać spotkania, rezygnować z kolejki do lekarza, wystarczy dokonać dodatkowej opłaty przez telefon. Można również skorzystać z opcji płatności za realny czas parkowania.

 

Systemy są dostępne we wszystkich sieciach komórkowych, zarówno dla numerów z abonamentem jak i na kartę. Wszystko czego potrzebuje użytkownik, to telefon komórkowy z zainstalowaną bezpłatną aplikacją oraz dostępem do Internetu.

 

moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki – przedpłata (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji. Aby dokonać wpłaty na konto użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej lub ekspresowego zasilenia poprzez stronę internetową, lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej. Zakończenie parkowania przed upływem zadeklarowanego czasu powoduje zwrot niewykorzystanych środków.

 

System moBILET nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. UWAGA: W zależności od taryfy operatora komórkowego użytkownik może ponosić jedynie dodatkowy koszt połączenia telefonu z Internetem.

 

Jak zostać użytkownikiem systemu moBILET?

Wystarczy prosta jednorazowa i bezpłatna rejestracja poprzez aplikację mobilną lub na www.mobilet.pl.

Na smartfony aplikacja pobierana jest poprzez platformę danego systemu operacyjnego. W przypadku telefonów tradycyjnych, użytkownik wypełnia elektroniczny formularz, system automatycznie wykrywa i weryfikuje posiadany aparat, zostaje przypisany indywidualny numer rachunku rozliczeniowego,klient otrzymuje spersonalizowaną aplikację moBILET bezpośrednio na swój telefon.

 

Rozpoczęcie parkowania – procedura aktywacji biletu parkingowego:

  1. uruchomienie aplikacji,
  2. wybór podstrefy oraz maksymalnego okresu ważności biletu,
  3. zatwierdzenie wybranego biletu (system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, gdzie informacja o rozpoczęciu parkowania zostaje zapisana w bazie danych),
  4. kierowca otrzymuje potwierdzenie rozpoczęcia naliczania czasu postoju, w postacielektronicznego biletu parkingowego,
  5. bilet zostaje zapisany w pamięci aplikacji na telefonie, dzięki czemu można go wyświetlić w dowolnym momencie

 

Kierowca, który zdecydował się na skorzystanie z płatności mobilnej musi umieścić w widocznym miejscu w pojeździe jeden z dostępnych TUTAJ wzorów plakietki. Ułatwi to kontrolującym weryfikację dokonania opłaty.

 

PANGO – krok po kroku

Aplikacja PANGO dzięki funkcji START/STOP daje możliwość płacenia za faktyczny czas parkowania pojazdu.

 Jak to działa?

Aby rozpocząć parkowanie, należy pobrać pobierz aplikację Pango zgodną z systemem zainstalowanym na smartfonie / tablecie,aktywuować konto i, wybrać metodę doładowania konta (przelew elektroniczny, karta), możliwa opcja automatycznego pobierania środków. 

Rozpoczęcie parkowania:

  • uruchomienie aplikacji,
  • wybranie podstrefy A lub B,
  • wybranie przycisku START, aby rozpocząć naliczanie opłaty,
  • oznaczenie pojazdu identyfikatorem PANGO

 

Dodatkowe udogodnienia: dostęp do podglądu wolnych miejsc parkingowych, funkcja znajdź swój samochód.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button