Kategorie

W Pszczynie działa mobilny urzędnik. Co można załatwić?

Urząd Miejski w Pszczynie ma tzw. mobilnego urzędnika. To osoba, która przyjdzie do naszego domu i pomoże załatwić wszelkie niezbędne formalności.

 

 

Zimowa nuda? Nie z TVS! Sprawdź nasze serialowe HITY!

Uprzedzamy – mobilny urzędnik nie obsługuje wszystkich. Z jego pomocy mogą skorzystać głównie osoby niepełnosprawne lub starsze.

Powiązane artykuły

Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna.

Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:

Przyjęcie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego.
Wydanie nowego dowodu osobistego.
Przyjęcie zgłoszenia o utracie dowodu osobistego.
Przyjęcie zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
Przyjęcie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców

Źródło: UM Pszczyna

PRZECZYTAJ KONIECZNIE

Owce z Katowic pomagają ludziom. Są honorowymi dawcami krwi [WIDEO]

Strajk sędziów niezależnych w Katowicach! Chcą wesprzeć zawieszonych w swoich czynnościach sędziów [WIDEO]

Będzie wycinka w Lasach Murckowskich? Nadleśnictwo Katowice odpowiada

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button