Wielka awaria w banku ING w piątek
Awaria w banku ING 8 marca. Co się dzieje? Nie można płacić telefonem, nie działa wiele funkcji.
Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy Was za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
Tymczasem klienci nie mogą np. dokonywać płatności telefonem. – Transakcja została odrzucona – informuje nas jedna z klientek. Do kiedy potrwa awaria w ING?
Aktualizacja godz. 13.30:
Bank informuje: Piątek, 13:30: Większość funkcji Mojego ING powinna być dostępna. Płatności BLIK też już działają.
Bank informuje: Piątek, godz. 12:50: Moje ING działa w uproszczonym trybie. Powinny działać najważniejsze funkcje, jak logowanie, sprawdzanie stanu konta i przelewy.
Wcześniej pisali: Piątek, 11:00 Mamy awarię Mojego ING. Występują problemy z logowaniem do aplikacji i systemu bankowości, z przelewami, płatnościami BLIK i przejściem do modułu Makler.
Na stronie downdetector widać, że 8 marca od rana są problemy z bankowością w ING. Użytkownicy donoszą o problemach z serwisem. Około godz. 12 i 13 było ponad 1700 informacji o awarii. Użytkownicy zgłaszają problemy z bankowością online, logowaniem online, a także logowaniem w aplikacji.