Kategorie

Wielki powrót Gadu-Gadu! Rusza kampania #poGGadajmy

Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do ponownej ekspansji na polskim rynku. Użytkowników aplikacji GG czekają liczne udogodnienia i odświeżony layout. Ich wprowadzenie poprzedzi kampania wizerunkowa w mediach społecznościowych.

 

 

Co za #DZBANY z Sosnowca! Szuka ich prezydent! A policjanci z Gliwic płaczą pod fotoradarem!


Firma England.pl – nowy właściciel kultowego polskiego komunikatora – nie zraża się popularnością zagranicznych komunikatorów. GG skutecznie konkuruje z nimi pod względem poufności rozmów między użytkownikami i ochroną ich danych osobowych. Wciąż też ma swoich wiernych fanów korzystających z niego na co dzień.

Są również rzesze osób, które kiedyś korzystały z Gadu-Gadu i wciąż dobrze to wspominają. Zmiany w aplikacji GG – poprawa parametrów technicznych i nowe funkcjonalności – mają zachęcić ich do ponownego założenia konta i zapalenia żółtego słoneczka.

Powiązane artykuły

 

Nie musisz mówić

Nie musisz mówić…Agencja: COUNICO Klient: GG/ England.pl Sp. z o.o.Produkcja: DemmediaReżyseria: Aleksander DembskiScenariusz: Aleksandra Laudańska, Aleksander DembskiZdjęcia: Michał Żebrowski, Kacper BiczykKierownik produkcji: Helena TyszkiewiczDźwięk: Jagoda BoguszKostiumy i charakteryzacja: Patrycja AndrzejewskaOperator drona: Jakub Stańczuk Wystąpili: Joanna Stanecka, Anna Paterak, Jakub Szlachetka Współpraca: Maksymilian Okoniewicz, Kacper Olszewski Szczególne podziękowania dla:PKP Intercity. Pociąg do podróży S.A. Centrala SpółkiWARS – Chłopickiego 53

Opublikowany przez GG – Gadu Gadu nocą i w dzień Czwartek, 14 lutego 2019

 

Update GG poprzedzony będzie odświeżeniem szaty graficznej strony www.gg.pl, launchem bloga lifestylowego dostępnego na stronie gadu-gadu.pl oraz kampanią wizerunkową w mediach społecznościowych prowadzoną pod hasłem #poGGadajmy.

GG chce trafić z jej pomocą do odbiorców w różnym wieku: młodzieży, millenialsów, jak i przedstawicieli starszych pokoleń, w tym seniorów (górny limit wyszukiwarki to 120 lat!).

-Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości – ułatwia to funkcja losowania kontaktu – oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także – do czego przykładamy bardzo dużą wagę – narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu – mówi Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button