Kraj
Poczta Polska: Zmiany w odbiorze paczek
Poczta Polska wspólnie z partnerami wprowadziła dodatkowe środki ochrony oraz zmiany w procesie odbioru paczek, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracowników oraz klientów korzystających z usługi Odbiór w PUNKCIE. Sieć tworzą placówki pocztowe, automaty Smartbox, sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe Ruchu. W sumie to ponad 12 tys. punktów w całej Polsce.
TOP 5 Silesia Flesz: Koronawirus po śląsku, czyli region walczy z epidemią!
TOP 5 Silesia Flesz – premiera w każdą niedzielę o 19:50 w Telewizji TVS
Wprowadzone ostatnio zmiany objęły, m.in.:
- Wydzielenie specjalnych stref bezpieczeństwa w placówkach pocztowych, gwarantujących możliwość zachowania bezpiecznej odległości pomiędzy klientem a pracownikiem.
- Montaż ochronnych barier pleksi przy kasach w punktach odbioru.
- Ograniczenie liczby klientów przebywających w tym samym czasie w punkcie.
- Zabezpieczenie punktów i pracowników w niezbędne środki do dezynfekcji i ochrony osobistej.
- Zmiana procedury odbioru na bezdotykową weryfikacje tożsamości w placówkach pocztowych i na stacjach paliw Orlen – klient okazuje jedynie z bezpiecznej odległości dokument tożsamości, następnie pracownik sam spisuje cztery ostatnie cyfry numeru weryfikowanego dokumentu na pokwitowaniu odbioru.
- Odbiór bez pokwitowania w placówkach pocztowych i na stacjach Orlen – klient nie składa podpisu i odbiera przesyłkę bez pokwitowania.
W ramach usługi Odbiór w Punkcie Poczta Polska udostępnia 200 automatów Smartbox, które znajdują się w pocztowych placówkach oraz w sklepach Biedronka, z których można samodzielnie i bezpiecznie odbierać przesyłki.
Wszystkie aktualności dotyczące sieci punktów odbioru, godziny ich pracy oraz mapę punktów można znaleźć na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.
5 NOWYCH OFIAR ŚMIERTELNYCH KORONAWIRUSA! Także na Śląsku!
Terminy ślubów cywilnych odwołane przez koronawirus. Miasto: „Nie przekładajcie ich na kwiecień!”
źr. Poczta Polska