Spore zmiany w e-sklepie PGG. Ma być bezpieczniej i wygodniej [WIDEO]
Zmiany w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej. Od czwartku klienci, którzy będą chcieli kupić węgiel muszą zarejestrować się za pomocą systemów identyfikacji elektronicznej, czyli np.: poprzez profil zaufany, czy eDowód.
– Niemożliwe będzie już zakładanie kilku kont przez jednego klienta, a także niemożliwe będzie już zakładanie konta na fałszywe dane osobowe, skradzione dane osobowe. W przeszłości mieliśmy kilka przypadków takich że oszuści kradnąc dane osobowe klientów zakładali fałszywe konta i dokonywali transakcji – mówi Tomasz Głogowski, Polska Grupa Górnicza.
Dzięki nowemu sposobowi rejestracji ma być bezpieczniej i wygodniej dla klientów. Mimo że listopad powoli dobiega końca, to zainteresowanie kupnem węgla jest nadal bardzo duże. Choć nie tak duże, jak jeszcze ok. dwóch miesięcy temu.
– W ostatnich tygodniach obserwujemy pewną mniejszą ilość odsłon, ale jest to związane przede wszystkim z tym, że zaczynamy przekazywać węgiel gminom w ramach specjalnego rządowego programu współpracy. A więc ten węgiel, głównie asortyment orzech i kostka ze sklepu został przeniesiony do gmin – mówi Tomasz Głogowski, Polska Grupa Górnicza.
Wprowadzenie rejestracji przy pomocy profilu zaufanego czy eDowodu umożliwi też klientom modyfikację pozostałych danych, czyli np. numeru telefonu, czy numeru konta bankowego i adresu zamieszkania. PGG planuje również uruchomić możliwość modyfikacji adresu gospodarstwa domowego.
Autor: Paweł Jędrusik