INFORMACJE
Biedronka jak Louis Vuitton? Czy sieciówka pobije rynek mody w Polsce?
Pierwsza kolekcja ubrań od Biedronki trafiła na salony. Sieć wprowadziła do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci – Biedronka Fan Collection. Macie ochotę na wypasioną bluzę, kolorowe speakerzy, t-shirty oraz modne klapki i skarpetki niczym z domów mody Gucci, Versace czy Louis Vuitton?
Must have na lato 2022
Kolekcja ubrań Biedronka Fan Collection trafiła do sklepów w poniedziałek, 4 lipca. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony. W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów – modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw – skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy. 100% Biedronkowy „look” to zdecydowanie „must have” tego sezonu.
-Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu – mówi Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
„Skiety” hitem kolekcji
Hitem kolekcji są zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14.99 zł, dostępne są skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46. Dopełniające „look” klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne są kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64.90 zł za parę.
Kolekcja ubrań powstała z myślą o wiernych klientach sieciówki. Linia Fan Collection dostępna jest w sklepach do wyczerpania zapasów.
Skarżyńska