reklama
REKLAMA
Kategorie

Katowice miastem bogaczy? Rekordowe wyniki Galerii Katowickiej. Towary idą jak woda!

reklama

Galeria Katowicka podsumowuje wyniki obiektu za ostatni miesiąc i notuje kolejne rekordy: największa wartość sprzedaży od otwarcia obiektu oraz przekroczony próg 1,2 mln odwiedzających miesięcznie. Październik br. był najlepszym miesiącem sprzedażowym od otwarcia Galerii Katowickiej, pomijając świąteczny grudzień 2014, kiedy to sprzedaż była aż o 50 proc. wyższa niż w tym samym okresie roku 2013. Pomimo otwarcia nowego obiektu handlowego w centrum Katowic, wartość sprzedaży w Galerii Katowickiej w październiku tego roku była wyższa aż o 20 proc. niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

 

Miniony miesiąc dla Galerii Katowickiej był rekordowy nie tylko pod względem wartości sprzedaży, ale również liczby odwiedzających. Od zeszłego roku liczba klientów Galerii stale rośnie, w 2015 r. wzrosty miesiąc do miesiąca sięgają nawet 30 proc. Jeszcze nie tak dawno Galeria Katowicka odnotowała przekroczenie progu 1 mln, a następnie 1,1 mln klientów. W październiku br., w okresie poprzedzającym o co najmniej miesiąc rozpoczęcie gorącego sezonu świątecznych zakupów, Galerię Katowicką odwiedziło ponad 1,2 mln osób oraz wielokrotnie 50 tyś. osób dziennie. -Widzimy jak obiekt się zmienia. W Galerii Katowickiej utrzymujemy trend dużych wzrostów już od dłuższego czasu. Wyniki bardzo nas satysfakcjonują i mobilizują do kolejnych aktywności. Z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie grudzień tego roku  – mówi Ewa Spychalska, dyrektor Galerii Katowickiej.

reklama

 

Na rezultaty Galerii Katowickiej wpływa optymalny dobór najemców, znanych i cieszących się popularnością marek, a także pozyskanie nowych, niedostępnych dotąd w stolicy Górnego Śląska. -Wyróżnia nas także strategia działania i wysoka aktywność marketingowa. W październiku przeprowadziliśmy aż trzy różne kampanie i akcje pro-sprzedażowe, oddziaływujące na klientów na różnych poziomach motywacji. Oprócz działań wspierających sprzedaż zrealizowaliśmy kilkanaście różnych wydarzeń w ramach PROJEKTU WYŻSZY POZIOM*. Razem z Fashion TV, Avant Models i Glamour zorganizowaliśmy także Katowice Fashion Week. Była to pierwsza tak duża impreza tej rangi na Śląsku – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej.

 

Galeria Katowicka jest zlokalizowanym w ścisłym centrum stolicy Górnego Śląska kompleksem handlowo-usługowym o powierzchni 53 tys. m2, na której znajduje się ponad 250 sklepów, lokali i punktów. Posiada dwupoziomowy podziemny parking na 1 200 samochodów, jest bezpośrednio połączona z dworcami kolejowym i autobusowym komunikacji miejskiej. Wśród najemców Galerii Katowickiej znajdują się m.in.: TK Maxx, Samsung Saturn Store, Estee Lauder, M∙A∙C, iSpot, TOUS, English Home, Ryłko, Zara, Euro RTV & AGD, Reserved, Matras, SMYK, 4 Faces, aTab, Duka, Tiger oraz Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych marek, w tym: Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych.

 

 

reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button