BiznesSilesia Flesz najnowsze informacje

Kolejne problemy klientów ING. Tym razem karty

Zablokowane karty w ING. To przez wyciek danych. Czy pieniądze klientów są bezpieczne? Bank Śląski uspokaja.

Klienci banku ING nie mają lekko w ostatnich dniach. Nie dość, że przed dwie noce w weekend nie można było płacić kartami i trwały prace serwisowe, a w niedzielę padł system, to jeszcze mają kolejny problem. Chodzi o karty kredytowe. Klienci informują, że wiele osób ma zablokowane karty w ING. O co chodzi? To przez wyciek danych.

Bank Śląski ING przeprasza klientów:

Jeśli jesteś jedną z osób, której kartę musieliśmy zablokować, przepraszamy Cię za tę niedogodność. Wiemy, jak irytujące jest gdy nie można korzystać ze swoich pieniędzy.

Wycieki danych są częścią współczesnego, cyfrowego świata. Naszym zadaniem jest stać na straży Twojego bezpieczeństwa, prywatności i pieniędzy. Staramy się to robić najlepiej jak potrafimy.

I uspokaja: Jeśli przy próbie płatności kartą na terminalu płatniczym, w internecie lub użyciu jej w bankomacie została ona odrzucona, możliwe że jesteś jedną z osób, które musieliśmy dodatkowo zabezpieczyć przed utratą pieniędzy.

Zablokowane karty ING. Dlaczego?

W nocy z piątku na sobotę (z 27 na 28 maja) otrzymaliśmy informację, że u jednego z operatorów naszych kart nastąpił wyciek danych. Wiemy, których kart mogło to dotyczyć, dlatego natychmiast zablokowaliśmy je, by nikt nie mógł ich wykorzystać w nieuprawniony sposób. Problem dotyczy niewielkiej części naszych klientów. Jeśli jednak jesteś jednym z nich, prawdopodobnie otrzymałeś od nas wiadomość SMS z informacją o zablokowaniu karty.

Bank Śląski ING radzi klientom:

Twoje pieniądze i dane są bezpieczne. Przeczytaj, jak szybko odzyskać możliwość płacenia kartą.

  1. Po pierwsze: nie panikuj, z uwagi na ilość dzwoniących trudno teraz o połączenie z naszą infolinią.
  2. Po drugie: skorzystaj ze swojej aplikacji ING, by zastrzec problematyczną kartę. Jest już bezpieczna, ponieważ ją zablokowaliśmy, ale dopiero kiedy ją zastrzeżesz możesz od ręki zamówić nową.
  3. Po trzecie: zamów przez aplikację nową kartę. Zrobisz to w kilku prostych krokach, wybierając ją z Oferty. Jest to całkowicie bezpłatne.
  4. Po czwarte: Twoja karta jest w drodze do Ciebie, ale od razu możesz użyć jej do płatności zbliżeniowych telefonem. 

Awaria w ING i prace nad serwisem. Wcześniej pisaliśmy

ING: Nie da się wypłacić pieniędzy ani zapłacić kartą

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button