Niemiecka sieć wkracza do Polski. To konkurencja dla Pepco czy Action
Niemiecka sieć Woolworth szykuje się do wejścia na polski rynek. Sklepy z charakterystycznym czerwonym logo mogą być konkurencją m.in. dla takich firm jak Pepco czy Action.
Rozpoczęliśmy działalność w 2010 r. od 158 domów towarowych – obecnie posiadamy ponad 500 sklepów w niemieckich śródmieściach, centrach handlowych i sklepach specjalistycznych. Teraz planujemy wystartować także w Polsce – czytamy na stronie Woolworth.
W sklepach Woolworth dużą uwagę przyciągają ubrania i tekstylia. Na klientów będą czekać modne elementy garderoby dla całej rodziny. Z oficjalnego filmu korporacyjnego umieszczonego na YouTube wynika, że na wieszakach zobaczymy m.in. sukienki, bluzki, t-shirty czy swetry. Poza odzieżą w sklepach sieci dostępne będą artykuły dekoracyjne, zabawki, akcesoria piśmiennicze i elektronika.
Pierwsze otwarcia w naszym kraju mają mieć miejsce w 2023 roku.
Źródło: Woolworth