Praca w Straży Miejskiej w Gliwicach [OFERTY PRACY] Zatrudnią 6 osób
Straż Miejska w Gliwicach zatrudni pracownika na stanowisko urzędnicze: w Wydziale Prewencji (planowane zatrudnienie w ilości 6 etatów).
Jeżeli szukasz ciekawej, stabilnej pracy. Lubisz pracować w zespole, chcesz się rozwijać, jesteś energiczny oraz chcesz pomagać mieszkańcom zostań Strażnikiem Miejskim w Gliwicach. Czekamy na Ciebie!
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do 6 marca 2017 r. do godz. 12:00 do Straży Miejskiej w Gliwicach – pokój 113 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Kandydat na stanowisko urzędnicze w Wydziale Prewencji”.”
Dokumenty można przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Straż Miejska w Gliwicach
Wydział Organizacyjno-Finansowy
ul. B. Śmiałego 2a, 44-121 Gliwice
z dopiskiem na kopercie: „Kandydat na stanowisko urzędnicze w Wydziale Prewencji”.
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
- cieszenie się nienaganną opinią,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dobra znajomość topografii miasta Gliwice,
- znajomość przepisów: ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1383 z późn. zm.).