W popularnym dyskoncie zaczęły się oszczędności. Kierownicy sklepów dostali wytyczne
Sieć Biedronka wprowadza nowe standardy dotyczące zużycia energii elektrycznej. Wśród wytycznych, które trafiły do kierowników sklepów, są m.in. wyłączanie oświetlenia poza godzinami pracy i towarowania.
Biedronka rozpoczyna właśnie dużą kampanię świadomościową kierowaną do 80 tys. swoich pracowników, której celem jest uświadomienie, jak kluczowe jest oszczędzanie energii niezbędnej do funkcjonowania sklepów sieci.
Głównym założeniem programu jest racjonalne i efektywnie wykorzystanie energii, dzięki czemu nasze sklepy będą także bardziej przyjazne środowisku. Przygotowaliśmy dla pracowników wytyczne oraz dedykowane szkolenia, które określają konkretne zachowania, wskazówki oraz standardy efektywnego wykorzystania energii w Biedronkach, a także wprowadziliśmy szereg technicznych optymalizacji. Warto wiedzieć, że zmiana przyzwyczajeń w używaniu energii pozwala ograniczyć jej koszty od 5% do 15% rocznie. – mówi Natalia Rompska-Żuk, menedżerka ds. zarządzania energią w sieci Biedronka.
Źródło: Biedronka