reklama

Oferta

reklama

Autoprezentacja – Warsztaty dla osób niepełnosprawnych. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Elementy wizażu i stylizacji ubioru.

Szkolenia z autoprezentacji należą do wyjątkowej kategorii szkoleń, których celem jest przygotowanie uczestników do wystąpień publicznych, czy jak w tym wypadku skuteczniejszego poszukiwania pracy. Uczestnicy szkolenia poddawani są ocenie, by później przedstawić im szerokie spektrum zmian i możliwości jakie one dają.

WIĘCEJ

 


Autoprezentacja oraz sposoby prezentacji przed kamerą z elementami wystąpień publicznych.

Szkolenie przygotowuje zarówno do kontaktów z przedstawicielami mediów jak i wystąpień przed grupą osób. W jego trakcie po przez analizę określamy słabe i mocne strony uczestników szkolenia, przekazujemy wiedzę z zakresu wystąpień publicznych, ich budowy, przygotowania jak i popełnianych przez uczestników szkolenia błędów. Zajęcia prowadzone są formie personalnego treningu.

WIĘCEJ

Budowa tożsamości w Internecie

XXI wiek jest wiekiem chaosu informacyjnego, w którym emocjonalny przekaz znaczy więcej niż najtwardsze fakty.
W takim otoczeniu łatwo jest zatracić własną tożsamość zarówno na poziomie osoby jak i organizacji, czy przedsiębiorstwa.
Szkolenie poświęcone jest etapom opisywania siebie oraz otoczenia zewnętrznego we współczesnych mediach.


Efektywna komunikacja

Nabycie praktycznych umiejętności związanych z budowaniem autorytetu, posługiwania się kluczowymi elementami komunikacji interpersonalnej. Zdobycie umiejętności budowania pozytywnych relacji, wykorzystania narzędzi pozwalających na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z konfliktem w grupie.

WIĘCEJ

Efektywna Sprzedaż

Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności handlowych, takich jak pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat skutecznych działań handlowych, profesjonalnej realizacji i obsługi sprzedażowej. Szkolenie zostało wzbogacone o moduł komputerowej obsługi handlu (program Subiekt lub Symfonia).


Emisja głosu z elementami logopedii medialnej 

Szkolenie adresowane do osób na co dzień „pracujących głosem” lub pragnących poprawić jakość swoich wypowiedzi min. nauczycieli, wykładowców, rzeczników prasowych, menadżerów, przedstawiciele handlowych czy pracowników telefonicznej obsługi klienta. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak postawa ciała wpływa na to jak mówimy, jak walczyć z tremą, na czym polega wykształcenie prawidłowego toru oddechowego, a także poznają zasady poprawnej artykulacji


Doradztwo Zawodowe – warsztaty

Warsztaty dedykowane dla osób rozpoczynających karierę zawodową, jak dla tych, którzy chcą podjąć lub zmienić pracę. Uczestnicy warsztatów ustalą swój profil osobowościowo – zawodowy. Podsumują dotychczas zdobyte kompetencje i doświadczenie oraz zdobywają informacje jak je wykorzystać na rynku pracy. Sprecyzują plany i cele zawodowe. Nauczą się efektywnie zarządzać karierą. Zbudują plan działania, który pomoże osiągnąć zamierzony cel. Otrzymają informacje na temat aktualnych wymagać rynku pracy. Dowiedzą się o najskuteczniejszych metodach poszukiwania pracy. Opracują dokumenty aplikacyjne i zostaną przygotowani do rozmowy kwalifikacyjnej.


Mass media – nie taki diabeł straszny…

Współczesnym światem rządzi informacja, dziennikarze telewizyjni, radiowi, prasowi, czy ci związani z portalami internetowymi codziennie publikują tysiące różnych informacji. Każda z nich opiera się o wypowiedzi różnych ludzi, nie każdy jednak wie, kiedy co i jak należy powiedzieć. Uczestnicy tego szkolenia mają szansę poznać zarówno podstawy prawa prasowego jak i zasady konstruowania komunikatów, czy wreszcie zasady, na jakich powinna opierać się współpraca z przedstawicielami mediów. W części warsztatowej trenerzy prowadzą zajęcia przygotowujące do wystąpień przed kamerą.

WIĘCEJ

Media sposób na biznes

Szkolenie przedstawia sposób działania firm na rynku medialnym z punktu widzenia zależności firma-odbiorca-reklamodawca. Szkolenie obejmuje: poznanie podstawowych zasad funkcjonowania rynku, charakterystyka rynków (radio, telewizja, prasa, Internet), analiza atrakcyjności podmiotów, jako źródeł reklamowych oraz poznanie metod badawczych.

WIĘCEJ

Podstawy montażu audio-video 

Szkolenie pomaga postawić pierwszy krok na drodze do samodzielnej obróbki materiałów wideo. Dziś każdy  posiadacz telefonu komórkowego, aparatu fotograficznego czy kamery może tworzyć profesjonalne etiudy filmowe. By tego dokonać poznać należy podstawowe zasady realizacji filmów i ich późniejszej obróbki. Solidnie zdobyta wiedza pozwala doskonalić swoje umiejętności.


Skuteczny rzecznik prasowy 

Szkolenie pozwala na zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub instytucji.  Osoby zajmujące się Public Relations w małych i średnich firmach dowiedzą się min. jak postępować w sytuacjach Kryzysowych, jak zarządzać kontaktami z mediami czy konstruować komunikaty do nich kierowane. Poznają także prawo prasowe i jego działanie w praktyce, oraz zdobędą umiejętności potrzebne do publicznych wystąpień. Dzięki szkoleniu firma będzie miała szansę pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji, sprawnie komunikować się za pośrednictwem Internetu i mediów, a także przeciwdziałać utracie dobrego imienia w sytuacjach kryzysowych.

WIĘCEJ

Zarządzanie kryzysowe

Szkolenie przygotowuje uczestników do zapobiegania i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym. Pozwala to na racjonalne funkcjonowanie podczas takich sytuacji i szybkie przystąpienie do likwidacji ich skutków. W trakcie szkolenia omawiane są elementy procesu zarządzania ludźmi w sytuacjach kryzysowych w ramach zadań na stanowiskach w administracji rządowej i samorządowej.

WIĘCEJ

 

Zarządzanie treścią na stronie internetowej (CMS)

Internet to pierwsze i niejednokrotnie główne źródło pozyskiwania informacji. To, co przy jego pomocy i jak ogłaszamy ma kluczowe znaczenie. Zarówno dla przedsiębiorców, samorządów czy organizacji pożytku społecznego to okno, przez które zagląda do nich cały świat. Szkolenie przygotowane przez naszych trenerów pomaga zrozumieć jak należy konstruować treści zamieszczane na stronach internetowych by były one zrozumiałe i atrakcyjne.

WIĘCEJ

 

 

 

 

reklama
Back to top button