Spotkanie MARKA Z HISTORIĄ W TLE Czy miłość klienta można kupić? Przyłóż ucho do serca, ono powie Ci więcej niż słowa.
Spotkanie MARKA Z HISTORIĄ W TLE
Czy miłość klienta można kupić?
Przyłóż ucho do serca, ono powie Ci więcej niż słowa.
5 września godz. 17.30
Hotel Monopol, Katowice
Santander Bank Polska przy wsparciu Akademii Marki z Klasą i pod patronatem Fundacji Santander Bank Polska zapraszają do udziału w wyjątkowej inicjatywie, od kobiet dla kobiet, łączącej elementy networkingu, pracy warsztatowej oraz akcji społecznej.
W ramach cyklu odbędzie się pięć spotkań w różnych miastach Polski. Wydarzenia skierowane są do kobiet-przedsiębiorczyń, odbiorców marki Santander Bank Polska i adeptek Akademii Marki z Klasą – właścicielek małych i średnich firm oraz kobiet-doradców, kierowników i dyrektorów Santander Bank Polska.
Spotkania poruszać będą tematy dotyczące przywództwa kobiet w biznesie, świadomości budowania marki własnej i integracji kobiet.
Wydarzenie 5 września jest połączone z akcją społeczną, poprzez którą organizatorzy zwracają uwagę na osoby niesłyszące i niedosłyszące. Środki zebrane podczas spotkania posłużą do zorganizowania warsztatów dla słabosłyszących podopiecznych Fundacji InCorpore, młodych kobiet wchodzących na rynek pracy
Podczas spotkania 5 września przede wszystkim odpowiemy na pytania:
- Czy w czasach nadzwyczaj ostrej konkurencji, obsesji na punkcie satysfakcji Klienta, wszechogarniającej cyfryzacji i mediów społecznościowych można być sobą?
- Czy nasza autentyczność rzeczywiście ma wpływ na to, jak postrzegają nas Klienci?
- Jak zadbać o markę osobistą – co składa się na kapitał w budowaniu autentyczności i niepowtarzalności swojej marki?
Ważnymi elementami spotkań są:
- Rozmowy o czynnikach sukcesu – dzielenie się osobistymi historiami;
- Rozmowa z mentorami biznesu, którzy przekazują swoją perspektywę jak świadomie zmieniają swoje życie na lepsze i pełniejsze;
- Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji – integracja środowiska właścicielek firm;
- Budowanie społeczności kobiet , która ma zapewnić poczucie prawdziwego wsparcia.
Do dyskusji zaproszono gościa specjalnego Panią Iwonę Sosnowską-Wieczorek, prezes Fundacji In Corpore. Dolacz link do strony fundacji
Warsztat „Czy miłość klienta można kupić?” poprowadzi Ewa Czertak, trener biznesu i mentor, ekspert Personal Branding, prezes Akademii Marki z Klasą.
Nasze spotkanie uświetni minirecital w wykonaniu wokalistki Marty Król.
Organizatorzy spotkania:
Santander Bank Polska druga, pod względem wielkości aktywów grupa finansowa w Polsce, oferująca rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank wspiera klientów w codziennych sukcesach i realizacji planów, nie tylko finansowo. Wspiera działania edukacyjne dla studentów polskich uczelni, w tym, organizuje wiele programów stypendialnych, a także jest partnerem organizacji promujących młode liderki biznesu, wkraczające dopiero na rynek pracy.
Akademia Marki z Klasą – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, tworzeniem historii marki i biznesowym storytellingiem. Koncept powstał w 2012 i uczestniczy w zmianie lub rebrandingu ponad 240 marek, właścicielek firm z całej Polski. Akademia współorganizowała kilkadziesiąt spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji dla kobiet biznesu, których celem jest budowanie świadomości marki osobistej.
Fundacja Santander Bank Polska – stwarza możliwości dla ludzi ambitnych i odpowiedzialnych. Tworzy projekty, dzięki którym młodzi ludzie odkrywają bogactwo polskiego dziedzictwa narodowego i odnajdują w nim punkty odniesienia do własnych decyzji i refleksji. Główne cele Fundacji to promowanie kreatywności i przedsiębiorczości, a także wspieranie niestandardowych działań.